środa, 6 marca 2013

Raport nr 13 - KOPIARSTWO!

Raport nr 13
----------

Ten raport będzie trochę bardziej nietypowy, ale konieczny.
OD POCZĄTKU STADA, WSZYSCY KOPIUJĄ TREŚĆ ZAKŁADEK!!! 
JEST TO ZGODNIE Z PRAWEM, KARALNE POSTĘPOWANIE (PRAWA AUTORSKIE). BLOGÓW TYCH JEST BARDZO WIELE I NIEDŁUGO DOSTALIŚMY ZGŁOSZENIE O TYM STADZIE: KLIK  TEN BLOG ZERŻNĄŁ WSZYSTKO, POZMIENIAŁ JEDYNIE IMIONA I ZAKAZY KOPIOWANIA! JAK WIDAĆ, JEST PRZEPISANA ZAKŁADKA O WOJNACH, ŚWIĘTACH I URODZINACH... PO PROSTU SZCZYT CHAMSTWA, JESTEM CIEKAWA, ILE LAT MOŻE MIEĆ TAKIE DZIECKO, SKORO NIE WIE, ŻE TAK SIĘ NIE ROBI. DODATKOWO STADO POWSTAŁO, KIEDY NASZE STAŁO SIĘ STADEM STYCZNIA, CZYLI JEST TO PO PROSTU ZAZDROŚĆ.

ZNAJDZIEMY TĄ OSOBĘ I ZROBIMY WSZYSTKO, CO W NASZEJ MOCY, BY ZAPRZESTAĆ PLADZE KOPIARSTWA. JEŚLI WSZYSCY MYŚLĄ, ŻE MOGĄ SOBIE TAKIE COŚ SKOPIOWAĆ, TO W KOŃCU MÓJ TEKST SZYBKO SIĘ ROZPRZESTRZENI, A PRZYPOMINAM: ALFA WSZYSTKO PISZE SAMA.

PISZĘ TO TAKŻE DUŻYMI LITERAMI, BY KAŻDY KOPIARZ NIENALEŻĄCY I NALEŻĄCY DO NASZEGO STADA NP. JULCIANOW WIEDZIAŁY, ŻE TAKIE COŚ BĘDZIE U NAS MAKSYMALNIE TĘPIONE, BY ŻYŁO NAM SIĘ LEPIEJ I ORYGINALNIE.

- Nie do ukrycia rozczarowana zachowaniem niektórych, Rose

53 komentarze:

  1. nom Julcianow przesadziła też wszystko skopiowała
    :<

    ciekawe co inni o tym myślą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom... Ręce opadają. Na szczęście niedługo postaram się wprowadzić zakaz kopiowania, gdyż widzę po bialym tle, że inni po prostu to kopiują.

    OdpowiedzUsuń
  3. nioch nawet tła nie usuną xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt...

      WPROWADZIŁAM JUŻ ZAKAZ KOPIOWANIA. JEŚLI JEDNAK BĘDZIE WAM W CZYMŚ PRZESZKADZAĆ, KONIECZNIE POINFORMUJCIE MNIE O TYM!

      Usuń
    2. nioch nioch xd
      a masz kontakt z Iriną? ^0^

      Usuń
    3. Nie, bo nie wiem, jakie ma nowe konto.

      Usuń
    4. ciekawe czy jeszcze kiedyś do ciebie napisze :P

      Usuń
  4. Tak, ja też kopiarstwa nienawidzę. Przykład- pisałam WSZYSTKO na swoim blogu SAMA. Patrzę, ktoś mnie naprosił na inny blog. Wchodzę- wszystko skopiowane, tylko nick jest zmieniony. Napisałam do nich, ale niewiele zmienili ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam ;( Współczuję ci.

      Usuń
    2. nom ktoś pracuje a tu nagle ci taki kopiarz...
      Arghhh!

      Usuń
  5. Po prostu zróbmy tak- wiele koni w SBR jest również u Julcianow. Niech się z tamtąd np. Nazwę to, wypiszą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie, nie mam. Po prostu oszukałam system i mam samą nazwę ( heh..hackerka że mnie) ;))

      Usuń
    2. Oszukałaś system? Moja krew xD

      Usuń
    3. Nom. Tak gdzie jest opcja: odpowiedz jako, klikam adres URL, wpisuję nazwę i już...; ]]

      Usuń
  7. Ja należę do tamtego stada. W sumie, nic się za bardzo tam nie dzieje, więc chyba odejdę ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo! Zmieniłam nazwę xD

    OdpowiedzUsuń
  9. heh xd
    zaskoczę wszystkich ^0^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tylko odgapiłam urodziny do mojego bloga ale ja tam w ogóle inaczej prowadziłam te urodziny. Był dzień i miesiąc urodzin. I było to umieszczone w formularzu ... A takie odgapiactwo jak Stado Pięknych Koni to wielkie chamstwo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odgapiłaś moje nazwisko!!
      xDD

      Usuń
    2. Ha, ha. Jak odgapiłam to sorki. To nie jest moje prawdziwe nazwisko : > xDD.

      Usuń
  11. Co wy macie do stada Pięknych Koni? Zazdrościcie im czy co? Weźcie się od nich odwalcie i tyle...
    Thes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry żart...oni od nas odgapili. Poza tym..ładniej i grzeczniej nie umiesz?

      Usuń
    2. Ja to zawsze mam rację. ;)) A ten anonimowy coś cosik ucichł...

      Usuń
    3. Wild, tak, racja. Żal mi tamtego stada, w sensie ziryt -.-

      Usuń
    4. ziryyyyyyyytowany wyrzutek ;-(

      Usuń
    5. Ty anonimowy. To pisała właścicielka stada. Napracowała się nad tym a tu sobie jakieś inne stado odgapiło prawie WSZYSTKO. Jak ty byś się czuł?!

      Usuń
  12. zazdrościmy tego, że wszystko zgapili?
    ciekawe... xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LOL xD
      Musimy zrobić coś z tamtym stadem. Pomożecie?

      Usuń
    2. Zarządź oficjalne wypisywanie- konie z SBR, które tam są,jeśli sie nie wypiszą- wyrzucasz je ze stada. I zasypujmy komentarzami ich stado....

      Usuń
    3. To pierwsze to nie! Wild, tak nie można, to jest szantaż! Rozumiem decyzję naszych członków, nie będę nimi rządzić. Drugi pomysł lepszy.

      Usuń
    4. Drugi pomysł dobry. Ja już komentuję xD

      Usuń
    5. Rose- ok, sorry zagalopowałam się- byłam strasznie wkurzona i samo wyszło...

      Usuń
    6. Ja też idę tam , napiszę jakieś komentarze (komentarze z krytyką ) Gdybym wiedziała żę tamto stado od was wszystko ściągnęło , nigdy bym tam nie dołączyła.

      Usuń
    7. Zawsze i wszędzie Ci pomogę! <3

      Usuń
  13. Anonimowy nie ucichł. Może coś zgapili , jedną dwie zakładki...
    Zresztą to nic złego ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie że nie! >:(
      ktoś pracuje a inni idą na łatwiznę ^0^

      Usuń
    2. Jka one wszystko pisały SAME więc chyba ty się od nich odwal, jak tak bronisz tamte głupie stado to idz se do niego.

      Usuń
  14. Jak wy to zrobiliści? Bardzo mnei ciekawi. Ciekawość zaqwsze bierze górę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam że skopiowałam kilka rzeczy do mojego stada - tyle mam do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wymyśliliście! Jak chciałam skopiować formularz Street'a Żeby nie pisać Wszystkiego tylko poto żeby dopisać żywioł partnera i stanowisko. No więc nie można niczego kopiować. Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  17. http://tabunmagicznychkoni.blogspot.com/p/wojny.html

    W tym stadzie jest napisane że niedługo będą toczyć wojne ze stadem Białej Róży. Czy wy coś o tym wiecie?
    Zdaje mi się że to stado które chciało od was skopiować jednakże aby nie zostać oskarżonym o to pozmieniało nieco dane. Co o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie... Nic o tym nie wiem. Jest tam jeszcze stado pięknych koni. LOL, muszę porozmawiać z właścicielką.

      Usuń
  18. Stado magicznej tęczy nie od gapiło nic?

    OdpowiedzUsuń
  19. Kopiowanie też mnie wkurza. Jak widzę coś takiego jak kopiują naprawdę fajne watahy , bo nie umieją napisać własnych zakładek to najchętniej bym zgłosiła bloga. Ale jak ostatnio coś takiego zobaczyłam to napisałam : ,,Z w WWN ?" Nie dostałam jeszcze odpowiedzi, mam nadzieję, ze to się zmieni.

    OdpowiedzUsuń