sobota, 23 marca 2013

Of Frika - CD historii Wolf Dark

Więc skoro Nirvana mnie nie chce to może dla jaj poderwę W.D ?
Eee ... lepiej nie - pomyślałem 
Stałem jeszcze pół godziny oparty o jaskinię . Wolf Dark zasnęła , a tamto coś leżące obok niej jeszcze nie spytało mnie :
- No co tu jeszcze robisz majci-pięto ? 
- Lepiej licz się ze słowami - powiedziałem ze zgrzytem . 
- Oj już dobra już dobra krasnalu - zachichotał 
- Zaraz cię zabije ! 
I umilkł . Znów stałem oparty o jaskinię , aż zasnąłem . Sterowałem swoimi snami by je sobie pogorszyć . Nagle minęła noc . Zaspane konie jeszcze spały , a ja postanowiłem przynieść coś do jedzenia . 
Wyskoczyłem z jaskini , po trawę . Po chwili wróciłem z trawą w pysku . Podrzuciłem ją Nirvanie . Klacz zaspana nie zauważyła tego . Według mnie to był miły gest . Przynieść śniadanie , ale ona tak niestety nie uważała :
- Co Friczku , myślisz że trawką zdobędziesz mnie , dobre sobie haha !
Byłem zawstydzony . Zniknąłem na 2 godziny pod bariery stada . Nagle przyszła do mnie W.D . I spytała : 
- Co Friko ? Dałeś Nirvanie trawę a ona dalej cię nie lubi XD 
- Wiem , nie chcę żeby mnie lubiła bardzo wystarczy żeby mnie znosiła , a trawa to miało być tylko śniadanie , lekki gest 

<W.D ?? >

1 komentarz: