czwartek, 21 marca 2013

Raport nr 15


Raport nr 15
----------

Na pewno zauważyliście! Współczuję tym, którzy nie dowidzą, gdyż... zmienił się nasz banner! Z powodu Pierwszego Dnia Wiosny, nasze stado zaczęło przybierać na wiosennym wyglądzie. 
Niestety, śnieg nadal nam doskwiera, ale miejmy nadzieję, że niedługo zima się skończy. Niedługo przecież jest już kwiecień, a więc wszystko rodzi się na nowo!










Nawet, jeśli nagłówek średnio przypadł wam do gustu, to w najbliższym czasie raczej nie zmieni się, gdyż tymczasowo ja, Rose, nie mam zbyt wiele dobrych narzędzi do pracy.

PS. Widzę, że codziennie wiele ludzi rozmawia na chacie. Polecam spotkać się na nim, gdyż jest coraz bardziej popularny i stał się niemal sercem stada.

















- Pozdrawiam, Rose

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Sama jesteś kiczowata - no zobacz, wszędzie tylko jakieś emo i krew, no to jest już kit na całego ._. xD

      Usuń
    2. ja jestem tylko waszym kręgosłupem moralnym ;_;
      zapewniam wam rozrywkę XDDD

      PS: Wiosna jest chyba plastikowa....

      Usuń
    3. Taaa, ale trochę płatną, czerwonymi różami xDD

      PS: Zależy dla kogo, jak dla mnie jest wesoła, nie plastikowa ;p

      Usuń
  2. Waleczna Perła21 marca 2013 18:39

    Wiosna jest przynajmniej na SBR bo za oknem śnieg pada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, u nas w stadzie też jest jeszcze śnieg, ale nie chcę go ;/

      Usuń
  3. Mi śnieg już sięga do kolan, a mam 1m62. ;((((

    OdpowiedzUsuń