niedziela, 31 marca 2013

Od Wolf Dark

-Balou, Balou, Balou - wyszeptałam melodyjnym głosem- jesteś najgłupszym koniem jakiego zdarzyło mi się spotkać! Uwolniłeś bezwartościowe klacze, które z własnej woli tu przyszły, a dałeś siebie. Wartościowego samca beta! - roześmiałam się
-Każde życie jest wartościowe! - krzyknął
-Zobaczymy, na ile wycenią Twoje... <od Rose: OMG, jakie emocje... przeczytam to parę razy: "zobaczymy, na ile wycenią Twoje..." yea xD>
***
-Rosee jakoś nie chce się po ciebie zgłosić turkuciu podjadku dlatego dam ci prezent. Co prawda nie będzie to szybka i bezbolesna śmierć, ale myślę, że będziesz zadowolony... Ciekawe która klacz pierwsza zgłosi się po swoją zgubę...?
***
-Twoja sytuacja wygląda tak: jesteś kamienny. Dosłownie. Wyglądasz jak zwykły stary pomnik konia z nadwagą... W przeciągu kilku godzin na zawsze skamieniejesz. Chyba, że któraś z Twoich wybranek przyjdzie tu i sprawi, że znów wrócisz do życia...
-Jak?- szepnął niezupełnie skamieniały jeszcze ogier
-Zobaczysz....
***

Shanti CD - wiem, że chcesz 

-------------------------Bonusik-----------------------

Kreatywność przede wszystkim Shanti ^^
I pamiętaj opowiadanie co najmniej stronka XD
Chyba, że myślisz, iż Emily będzie lepszą partnerką dla "Balluna"

15 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolf Dark zabiję cię !!! Do diabła jak ty możesz tak mówić o mnie ?! A tam, że o mnie. Czemu bawisz się kosztem tych klaczy do stu beczek zjeczniałego tranu ?!
    ~Balou

    OdpowiedzUsuń
  3. Co o tobie? O_O'
    bo jestem wyrzutkiem i bawienie się kosztem innych to mój obowiązek D;

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie. Nareszcie się coś rozkręca. Już nie moge się doczekać opowiadania od Balou. Tylko tego nie zepsuj będzie super(jeśli oczywiście tego nie zepsujesz).:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolf Dark, zabiję Cię ._. Masz przechlapane!

    ~Shanti

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tak ciebie, własnymi rękami! :0

      Usuń
  7. ale ty go kochasz prawda? ^U^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ILE RAZY MAM CI POWTARZAĆ, ŻE NIE JESTEM JAK INNE KLACZE I NIE LECĘ NA STANOWISKO BETY! ;O

      Usuń
    2. Ile razy mam ci powtarzać że sam zacząłem pisać op. do Shanti.

      Usuń
  8. bo ona ci się podoba ;)
    i w cale nie mówię, że lecisz... XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu ciągle starasz się, żebym zarywałam do Balou?!
      To nie jest twoja sprawa, kogo on wybierze na partnerkę! To jego decyzja!

      Usuń