czwartek, 21 marca 2013

Od Walecznej Perły


Nie znałam nikogo z tego stada. Nikt nie był mi bliski. Może trochę dziwne , nie znam terenów tego stada a jestem tu nawet długo.  Nikt jakoś nie chciał ze mną rozmawiać. Nie wiem dlaczego. Postanowiłam się przejść. Może kogoś miłego spotkam. Wędrowałam tak aż zauważyłam jakąś bramę. Ciekawe co za tym się kryje - pomyślałam. Przeskoczyłam bramę. Nie wiedziałam że przekroczyłam granicę stada. Przecież nikt mi nie mówił. Było tu bardzo tajemniczo. Cicho i spokojnie. I bardzo ładnie. Usłyszałam jakiś pomruk. Jakieś zwierze spytało się mnie:
>>> - Kim jesteś? - usłyszałam w tym głosie drwiący ton
>>> - Jesteem Waleczna Perła... - odrzekłam niepewnie i nieśmiało
>>> - Zaraz zobaczymy czy taka waleczna - mruknęło stworzenie
>>> - KIM ty jesteś? - przeraziłam się
>>> (Wolf Dark dokończysz?)

Od Rose: Jeśli jeszcze raz przekroczysz granicę, odejmę ci 5zr. Lepiej wracaj ;)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Waleczna Perła21 marca 2013 18:38

      No xD
      Mam wracać? Najpierw chce pocierpieć xD

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Waleczna Perła21 marca 2013 18:43

      No xD
      Ale sobie poradzisz Waleczna Perła to w ogóle nie jest waleczna xD A więc dasz se radę

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Waleczna Perła21 marca 2013 18:47

      Nięę jestęę waleczna! xP

      Usuń