czwartek, 28 marca 2013

Nowa klacz - Emily !





















Imię : Emily
Płeć : klacz
Wiek : 3 lata
Cechy : wesoła , miła , przyjacielska , agresywna (dla wroga i jak ktoś ją zdenerwuje) , odpowiedzialna , odważna , lojalna , wierna
Stanowisko : Nauczycielka Walki
Żywioł : ogień i woda
Moce : wszystko związane z żywiołem , zmiana w postać z ognia lub wody , niewidzialność , czytanie w myślach
Partner : Co tu kryć , zakochana w Balou
Rodzina : Zmarła
Historia : Urodziłam się w potężnym stadzie koni.Byłam córką Alf.Pewnego dnia nasz teren zaczął się palić , tylko ja przeżyłam.Gdy się błąkałam , złapali mnie ludzie.Kupiła mnie 12-letnia dziewczynka , imieniem Asia.Postanowiła wypuścić mnie na wolność , ale nadal się z nią spotykam.
Właściciel : Julcianow

3 komentarze:

  1. Nooo wszyscy tylko lecą na betę... xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw nikt na kogoś nie zwraca uwagi, a jak taki ktoś zyskuje jakieś fajne stanowisko to od razu każdy z tą osobą chce pisać i w ogóle. I na co to wszystko. To i tak nic nie da...

    OdpowiedzUsuń