czwartek, 28 marca 2013

Od Silvera - CD historii Wolf Dark i La Petite Robe Noire

- Zostaw mojego syna i Małą Czarną! - krzyknąłem i rzuciłam w nią kilkoma ognistymi kulami. Niestety nie trafiły...
- A co mi zrobisz.... - popatrzyła na mnie i wbiła pazury w Rafaella - Jesteś taki sam jak on...Nic mi nie zrobisz!
- Mylisz się Wolf Dark! - zamroziłem ją i odsunęłam Rafaella i Małą Czarną
- Chodźmy już do reszty stada - popatrzyła na mnie Rose
- No dobrze - uśmiechnąłem się do niej i zaciągnęliśmy ich do stada
Rose spróbowała uleczyć rany La Petite Robe Noire, ale były zbyt ciężkie....
(Mała Czarna?)

19 komentarzy:

  1. Denne tak po prostu jak kluski z makaronem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też jesteś denna..
      Nudno już z tymi twoimi zabijankami... ;3

      Usuń
  2. muszę coś nowego wymyślić xd

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie xD Np. Zdrowie i uroda x3

    OdpowiedzUsuń
  4. albo. "Zabić Shanti szkoda" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo "Pierwszorzędne Samobójstwo Wolf Dark" ;3

      Usuń
  5. Już nie moge się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym tego nie przeżyła gdyby Wolf Dark się zabiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. i taką postawę to ja rozumiem ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolf Dark ja cię wielbię. Jestem twoją fanką.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak będzie się nazywał?

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak głupie pytanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jestem partnerem WD (loffki, kisski :*** XD) zmorało?!

    OdpowiedzUsuń
  12. Neron też cię lubię i nie wiem czemu już nie będziesz słał/ła postów od Nerona. Proszę chce wiedzieć co dalej z Neronem i Wolf Dark!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sorki że tak od razu Neron cię nazywam. Powinnam nazywać cię Looney.

    OdpowiedzUsuń
  14. ona się tylko przejęzyczyła xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam na dzieje

    OdpowiedzUsuń