niedziela, 31 marca 2013

Nowy członek! Tepig


























Imię: Tepig
Płeć: Ogier
Wiek: 3 lata
Cechy: Towarzyski , cierpliwy , zabawny , szczery , odważny , miły , energiczny , wierny , oddany , pomocny , czuły , spokojny , łagodny , romantyczny ...
Stanowisko: Obrońca Alf
Żywioł : Życie , wolność
Moce: Czyta w myślach , przewiduje przyszłość , to on decyduje co spoczywa nad losem koni !
Partner: Bardzo podoba mu się Shanti ...
Rodzina: Pamięta tylko mamę - Tiviolę
Historia: Urodził się kochanym malutkim źrebaczkiem , jego uszy przyciągały uwagę . Miał swą właścicielkę - Victorię dalej ją ma , spotyka ją w ogrodzie miłosnym , przywołuje go szeptem . Kochano go i doceniano co co robi dla ludzi ze stajni , służył przede wszystkim jako koń do zawodów , ale ciagnął też bryczki .
Właściciel: Tepig

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No i dlaczego z nią nie jesteś mądralo? ;D

      Usuń
    2. Masz jakiś problem ? Czy ja jak kogoś lubię to znaczy, że musi być on od razu betą ?! A tak w ogóle nie musisz mnie obrażać. Ciekawe jakim koniem jesteś i czy pokazałbyś/pokazałabyś się bez napisu Anonimowy. I nie wciskaj mi kitu typu : ,,Jestem Tepig''.

      Usuń
    3. to byłam ja tylko jako Anonim ;D

      Usuń
  2. Już ją i tak znam , jest miła , fajna i urocza .

    OdpowiedzUsuń
  3. Roxi i Emily mogą być zazdrosne o cb.I mogą się mścić na Shanti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roxy zachowuje się jak pies nie będzie dobrą Betą ;D

      Usuń
    2. Nawet jeśli nie byłaby dobrą betą nie masz prawa tak o niej mówić ! Każdy Polak mówi o sobie. Mam szczęście : mój pradziadek pochodzi z Niemiec ;),.

      Usuń
  4. Niestety. Licz jeszcze ta trzecią.

    OdpowiedzUsuń
  5. TEPIG!!!
    Rosee lubić jak Tepig dołączać po sława :D

    - Rosee

    OdpowiedzUsuń
  6. Balou-no właśnie jeszcze ta trzecia

    OdpowiedzUsuń
  7. Shanti, Shanti, Shanti! :D

    OdpowiedzUsuń