niedziela, 31 marca 2013

Raport nr 17

Raport nr 17
----------

Być może już ktoś zauważył... nową zakładkę!
Zwie się ona "Nasza wiara" i jest bardzo prosta... Tłumaczę tam, w kogo wierzymy i kim był dla nas Pierwszy Koń.
Mam nadzieję, że ją przeczytacie.

PRZYPOMINAM O KONKURSIE! Na prace czekam do dzisiaj, godziny 18:50, a więc godzina jest zmieniona! Jeśli przyjdą wcześniej, wcześniej także zrobimy głosowanie, a mamy do tego powód...

OD JUTRA DO WTORKU alf nie będzie. W tym czasie stadem będzie opiekował się Balou (Labelle). Do niej przesyłajcie opowiadania, nie krępujcie się, jest miła ^^


- Pozdrawiam, Rose

11 komentarzy:

  1. lepiej się krępujcie... Labelle to potwór! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komplement Rose. Wolf cichaj !
    ~Balou

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzicie! O_O'
    Nie toleruje obmawiania za plecami! SKANDAL!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrażałaś mnie. I to ja niby wywołuje skandal.

    OdpowiedzUsuń
  5. to się nazywa konstruktywna krytyka kochany XDDD
    nieee to ja a teraz podzielmy się jajeczkiem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wudko... Droga Wudko, jest pewna bariera między nami, a tobą, a więc możemy się jedynie podzielić twoją krwią, a nie jajeczkiem + ketchupem, który ma w swojej zawartości majonez + wódką.

      Jeśli to dla ciebie kusząca propozycja, napisz mi na PW xDD

      Usuń
    2. Tsia ... Tak się podzielimy że podpalę jaskinię i tyle mnie będziesz widzieć.

      Usuń
  6. Czemu jest skreślony ten tekst?!

    OdpowiedzUsuń