niedziela, 31 marca 2013

KONKURSOWE PISANKI - GŁOSUJ!

Nadeszły już wszystkie 4 pisanki na konkurs: KLIK

A oto prace:

1. Jamajka (Arabek Jasło)

























2. Faith (Oxi00)



























3. Balou (Labelle)



















4. Jenny (Zuza1011)





















WASZYM ZADANIEM JEST TERAZ ZAGŁOSOWANIE NA NIE NA PASKU PO PRAWEJ STRONIE BLOGA! TO OD WAS ZALEŻY WYGRANA KONKURSOWICZÓW.
----
Przypominam, że osoby biorące udział w konkursie nie mogą głosować na swoją pisankę.

19 komentarzy:

  1. dlaczego pisanka Faith jest włochata? XD
    PS: jest chyba naj ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Faith pierwsza mi przesłała pracę i od razu wiedziałam, ze wygra, bo na pewno wygra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bądźmy tacy pewni, wszystko jest możliwe.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest fajna. Też na nią zagłosowałam. Bez obrazy dla innych też się postarali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ja też głosowałam i szczerze mówiąc wybór był trudny, bo inni zrobili śliczne pisanki ;)

      Sorki za usuniętego posta, pomyliłam się xD

      Usuń
  5. Dobara jest superaśnie włochata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsza : Faith
    Najgorsza : Jamajka.
    Jak dla mnie :) Przecież każdy może mieć inne zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba najbardziej Faith i Jenny =)

    ~Shanti

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sam nie wiem. Chyba najładniejsza jest Faith. Nie mam jakiegoś wielkiego talentu ale się postarałem ;).
    ~Balou

    OdpowiedzUsuń
  9. Jamajce pomyliła się bo to nie te święto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jamajce nic się nie pomyliło. Spójrz za okno.

      Usuń
    2. Popieram Oxi. Dziś lepilam bałwana-króliczka i go malowałam farbkami! :D

      Usuń
  10. Pisania Jenny powinna wygrać bo jako jedyną przypomina święta

    OdpowiedzUsuń