piątek, 29 marca 2013

Od Emily

Spacerowałam po terenach stada , chciałam je poznać.W pewnej chwili zauważyłam Balou.
- Witaj - powiedział wesoło.
- Cześć - odpowiedziałam z równą radością.
- Może cię oprowadzić ? - zaproponował.
- Z chęcią - powiedziałam z uśmiechem.
Zwiedziliśmy już wszystko.Został tylko Ogród Miłosny.
- Tu jest pięknie - powiedziałam.
- Wiem.To tu poznaje się większość par - powiedział.
Nagle zauważyłam naprawdę przepiękne róże i zatrzymałam się obok nich.Balou zauważył moją fascynację tymi kwiatami , podszedł i zerwał jedną , najpiękniejszą różyczkę i mi ją podał.
- Dziękuję - powiedziałam , spoglądając na kwiat.Wtedy Balou powiedział :

< Balou ? >

3 komentarze:

  1. Balou, ty to masz teraz wielbicielek. Ale najlepsze jest to że teraz stos opowiadań musisz napisać by odpisać tym wszystkim klaczą xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz tylko jej. A tak to pisze opowiadania z Shanti Roksana Florence Rose Emily. To chyba wszystkie klacze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha. No to na razie spoko jest.

    OdpowiedzUsuń