piątek, 29 marca 2013

Od La Petite Robe Noire

Obudziłam się wczesnym rankiem. Słońce zaczynało wschodzić. Szybko wstałam i wyszłam z jaskini, w której opiekowała się mną Rose z Bethanny ( jest lekarką). Z każdym dniem czułam się coraz lepiej, po dawnych ranach zostały już tylko blizny, które pewnie niedługo znikną. Na pastwisku nie było jeszcze żadnych koni,ani zwierząt. Leniwie zaczęłam skubać trawę i kwiatki. Niedługo zaczną już powoli budzić się inne konie i wychodzić na zewnątrz. Wolnym stępem poszłam nad jezioro. Zanurzyłam pysk i napiłam się ożeźwiającej wody. Potem weszłam do jeziora i zaczęłam pływać. Nagle nadbiegł jakiś koń.Nie wiedziałam , co się stało,gdyż wydawał się lekko podenerwowany.
Jakiś kuń doKOŃczy? xD

5 komentarzy:

  1. Nie możesz pisać "jakiś kuń dokończy" itp.
    Powstaje wtedy haos i zakładam się, że nikt ci nie odpiszę, zbyt wiele osób albo po prostu dostaniesz karę. Nie rób tego więcej!

    - Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A niby z kąd mam to wiedzieć? Poza tym,czemu powstanie chaos? Na wszystkich bogach tak normalnie się pisze!

      Usuń
    2. * blogach

      Usuń
    3. *skąd
      *haos

      Z regulaminu? A po za tym zawsze:
      a) nikt nie odpisuje
      b) odpisuje za dużo osób
      c) osoba ta łamie regulamin
      HAOS

      Usuń
    4. sorry, jednak chaos, nie haos xD

      Usuń