piątek, 29 marca 2013

Od Belli - CD historii Rose

- Rose , co się z tobą dzieje ? Przez pół godziny stałaś i patrzyłaś się na wodospad , nawet nie mrugałaś ! W końcu to przerwałam.
- Naprawdę ? Niczego nie pamiętam - powiedziała.
- Czekaj , czekaj...Już wiem ! Ja też kiedyś tak miałam , zahipnotyzował cię wodospad.
- A od czego to zależy ? - dopytywała Rose.
- Dokładnie nie wiem , ale jeśli się tego nie przerwie w odpowiednim momencie to można tak zostać na zawsze.
- Aha - odparła.
- Naprawdę nie pamiętasz o co chodziło ?
- Nie , tak jakby mi to wyparowało... - odpowiedziała.
- No więc Melodia przekazała mi że mnie oszukałaś.
- A jak dokładnie ?
- No że miałyśmy się spotkać a wtedy miałaś mi przekazać jakąś ważną wieść.Lecz potem dowiedziałam się , że jednak się rozmyśliłaś.Więc poszłam do ciebie zapytać o co chodziło.Nie zastałam cię , więc pogadałam na ten temat ze Silverem.On był jakiś taki jakby zaspany i powiedział że mnie oszukałaś.No i teraz ja też nie wiem o co chodzi.

< Rose ? I takie opowiadanie może być ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz