czwartek, 28 marca 2013

Nowy członek! Rudy


















Imię: Rudy
Płeć: ogier
Wiek: 2 lata
Cechy: narwany, szalony, wesoły, mądry, Wierny, Rozbrykany, żartobliwy, odważny, miły, niesforny,niezależny, honorowy, narowisty
Stanowisko: wojownik
Żywioł: natura, ogień
Moce: super szybko biega, pluje jadem, zatrzymuje czas, niewidzialność, wszystkie związane z żywiołami
Partner: szuka klaczy o podobnym charakterze
Rodzina: udomowione konie
Historia: Nigdy nie pasowałem do swojej rodziny. Ludzie liczyli że skoro moi rodzice wygrywają zawody ja też będe posłusznym lizusem. Rodzice cały czas powtarzali: głowa wysoko, uginaj nogi w kolanach, zachowuj się!
Gdy ludzie zaczeli ze mną pracować zawiedli się i oni i rodzie. Twierdzili że takiego dzikusa i narwańca nie ma co trzymać. Gdy dyrektor hodowli stwierdził że czeka mnie rzeźnia, rodzice nie przejęli się zbytnio. W hodowli jednak był stajenny, mój jedyny przyjaciel. Niedopóścił mnie do śmierci. Wypóścił mnie mówiąc że jestem nie zależny i dziki więc dam sobie radę. Gdy dotarłem do tego stada, od razu poczółem się jak w domu. W głębi duszy dalej jestem łobuzowatym źrebakiem.
Właściciel: lilena11

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz