wtorek, 26 marca 2013

od Dina - CD historii Wild

Zobaczyłem, że Wild dziwnie się zachowuje. Położyła się na brzegu jeziora i popatrzyła na mnie.
- Wild- zacząłem.- Co się stało? Boli Cię coś czy co?
- Nic się nie dzieję- uspokoiła mnie Wild.- Chodźmy już może do jaskini, dobrze?
- Dobrze, dobrze. Dla Ciebie wszystko kochanie. Zaraz, zaraz!- powiedziałem stając przed klaczą.- Ile ty jesteś już miesięcy w ciąży?
- No nie wiem. Już dość długo, a co?
- Nic, nic. Chodźmy już do tej jaskini, bo robi się bardzo zimno, a ja nie chce byś zachorowała lub przeziębiła się. Pogoda jest bardzo zmienna wiesz to chyba kochanie. Jutro przy samym wschodzie słońca pójdziemy nad je...
- Dino!- krzyknęła Wild bardzo zdziwiona.- To chyba już! Ja rodzę! Będziesz tatą!
- Ja ale ... ja. Choć zaprowadzę Cię do jaskini. Dasz radę iść?
- Dam. Wiesz co pójdę sama, a ty szybko biegnij po Beskida!
<Wild?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz