piątek, 29 marca 2013

Od Shake

Od paru dni jestem w stadzie Białej Róży. Szczerze? Nie podoba mi się tu. Nie chodzi mi o parę alfa , oni są mili. Chodzi mi o jednego z ogierów...
Tak , o Levela. Wcale mu nie zazdroszczę!! Bo czego mam zazdrościć? Dwóch bachorów i grubej partnerki? Tak , wiem to ja zacząłem... 
Może nie powinienem , baa nawet nie może! Ale ja w głębi duszy taki nie jestem.. Sam dokładnie nie wiem za co go nie lubię...
Tak czy siak mścić się lubię. A teraz właśnie to robię. Walczę z jego zapchlonym źrebakiem.. Czekajcie jak on ma na imię?Ta moja Skleroza... Aaa już pamiętam to Brudero! A nie sorry Nero... Myli mi się. 
Całe stado zaczyna mnie nie lubić. No oprócz pary alfa. Oni są mili. Nawet za mili. 
No to kopie tego głupiego źrebaka. Pewnie myśli że wygrywa. Nie! Zaraz przegra.. Oszczędzam siły na później...
Jego ojciec , Level (współczuje źrebakowi że ma takiego mięczaka w rodzinie ale cóż , rodziców się nie wybiera) leży teraz i kwiczy... Biedaczysko... Myślał że ze mną wygra!! HAHA! Ze mną nikt nigdy nie wygra... Chyba nikt..

12 komentarzy:

  1. Nie wtrącałam się do tej kłótni no bo ok, to w końcu nie moja sprawa. Ale teraz to przesadziłeś, for sure C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygrałeś Shake... Teraz to odchodzę na serio serio...

    ~Level

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojtam ojtam jesteście parą nieogarniętych idiotów ;3
    Walczycie między sobą a z WD pewnie się bójcie XDD

    ~WD

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj przesadziłeś.... I to bardzo.

    ~Shanti

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga alfo czemu z tym nic nie zrobisz? Przecież jest wyraźny zakaz kłucenia się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że WHAT?!
      jest zakaz kłócenia się? O_O'

      Usuń
    2. TaCoGnębiKicięXD30 marca 2013 20:29

      Heh.....tak WD,tak.....przeczytaj regulamin xd

      Usuń
    3. TaCoGnębiKicię?
      Ej, to chodzi o kici kici mnie? ;D

      Ym, przestańcie o-O

      Usuń