środa, 6 marca 2013

Od Wolf Dark cd opowiadania Nirvany

-To jest mój...przyjaciel. No wiesz, mieszka tu ze mną i...lepiej go nie denerwować.- zakończyłam moją trochę chaotyczną wypowiedź. Nie wiedziałm co jej odpowiedzieć, poza tym Neron wyglądał na obrażonego- Pamiętaj.. Bliski przyjaciel.
-Aha- mruknęła Nirvana ponownie wyszarpując spory kawał mięsa z zabitej sarny
Jej pies schował się gdzieś w krzakach i zajadle węszył. Wyczuwał konie ze stada Białej Róży...
-Pewnie przyszłaś do stada Białej Róży, prawda? Oni są tam- ruchem głowy wskazałam teren za płotem granicznym.- oni są teraz w stanie wojny z pewnym... ehhh przywódcą. Lepiej jak trochę poczekasz....
-Mhhhh- klacz przełykała spory kąsek
-A jakie masz moce? - zapytałam się z życzliwej ciekawości

Nirvana CD ;)

Od Rose: Dla Nirvany -5zr za przekroczenie granic stada
Od WD: ale ona nie przekroczyła nigdy waszych granic ;3

4 komentarze:

  1. Niby dlaczego Nirvanna nie dostaje -5 zr za przekroczenie granicy ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby dlaczego Nirvanna nie dostaje -5 zr za przekroczenie granicy ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to ja się w tym opowiadaniu połapać nie mogę, ale faktycznie, odejmę.

      Usuń
  3. ale ona nie była nigdy w waszym stadzie xd

    OdpowiedzUsuń