wtorek, 5 marca 2013

Raport nr 12

Raport nr 12
----------

Kilka spraw :)
1. Stado znowu działa. Jeśli coś jest niewstawione, piszcie na howrse.
2. Dostajecie +5zr z okazji nowego miesiąca.
3. Pouzupełniano tabelkę. Nie wiem tylko, jak z datami urodzin, więc sprawdźcie, czy tam jesteście.
4. Według naszych planów, ja, Rose, zostanę niedługo uwolniona ;pp Więc nie martwcie się. Najlepiej walczcie z wrogami, opiekujcie się innymi, chrońcie ich. Przywódca chce nam je zabrać, więc musimy być na baczności, ale niedługo to się wszystko skończy... Ranni do lekarza.
5. Tak, Irina nie jest już betą. Ale niedługo będziemy mieć samca beta, Balou. Uważam, że ma genialne pomysły i potrafi przejąć stado w czasie nieobecności alf.


- Rose

10 komentarzy:

  1. To znaczy,że Pianissima czy jakoś tak zostanie samicą beta??

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lepiej by było, gdyby samica i samiec beta nie byli razem? Tzn. nie Pianissima a ktoś inny zostaje samica beta. Wtedy kiedy urodzą się źrebięta jedno źrebię tej samej płci co jego rodzic beta zostaje potomkiem bety. Drugi zaś jest normalnym zrebakiem. Naprawde jest wiele innych klaczy, które bardziej zasłużyły na to stanowisko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm ... może troszkę jaśniej się wypowiesz Anonimowy ? Nic nie zrozumiałam, a jestem dosyć pojętna (średnia w gimnazjum moich ocen 5,31 - mam 16 przedmiotów).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam za tak chaotyczna wypowiedź. Chodzi mi o to, że lepiej by było, aby samica beta też była wybierana tak samo jak samiec beta. Tylko ze bety w tym przypadku nie musialyby byc że sobą w zwiazku.Oczywiście nie sugeruje, że Pianissima byłaby złą betą. Po prostu dobrze by było, aby inne klacze też były brane pod uwagę. Pozostaje kwestia źrebiąt. Ale to także da się jakoś rozwiązać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nioch nioch xd
      niezły pomysł tylko pozostaje jeszcze spełnienie marzeń innych członków stada np.: moich ^0^

      Usuń
  5. No racja. Przeczytaj sobie komentarz innego Animowego z opowiadania Roksany (najnowszego). Zgadzam się z nim w zupełności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, Balou nadaje się świetnie. Piszę długie opowiadania, jest odpowiedzialny, sprawiedliwy, i na 100000000% będzie odpowiedizalnym betą.

    OdpowiedzUsuń
  7. nom tylko mieć nadzieję, że Pianissima będzie aktywna i nie "zmusi" naszego prawego i odpowiedzialnego Balou do rozglądania się za nową partnerką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do Pianissimy - tak, od początku już o tym myślałam, nie martwcie się, ja też jestem pojętna.
    Razem z Balou na PW już wszystko obgadaliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń