środa, 27 lutego 2013

Ogłoszenie

Jupi! 18 i 25 lutego były urodziny alf. Ale mniejsza z tym... Od czasu choroby (owszem, już jesteśmy zdrowe) nie opiekujemy się stadem. Przyszło do nas kilkanaście nowych osób, Raya usunęła konto (czekamy na nowy nick!)... i wszystko się pomieszało. Nie orientujemy się, co teraz się dzieje w stadzie. Na pewno nie myślicie o tym dobrze, gdyż przychodziło do nas wiele skarg, od których tylko jeszcze straciliśmy chęci do zrobienia tu czegokolwiek. Ale stado nie upada, nie teraz, kiedy zdobyliśmy wyróżnienie w rankingu najlepszych stad stycznia. W lutym, niestety, nie dostaniemy się do stada miesiąca, nie zdobędziemy w takim stanie nawet najmniejszego wyróżnienia, gdyż inni nadal pracują.
Ale stado odrodzi się wraz z wiosną - bo wtedy wszystko nabiera kolorów :)

Pozdrawiamy
- Rose i Silver

61 komentarzy:

  1. ja myślę o tym dobrze -_-
    może brak opieki nad stadem skutkuje tym, że zwykły Anonimowy zrównuje irinę z ziemią xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morda Wolfi, nikt mnie tu nie zrównuje z ziemią! xD

      Usuń
    2. morda irina :>
      a ten Anonim to ci ładnie nagadał xd

      Usuń
  2. Och akurat wtedy kiedy mam wenę na opowiadanie xD
    Może postaram się ją przetrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolf Dark - Niech sobie zrównuje ja też myslę że wybur Iriny na betę był słaby. ONA W OGÓŁE NIE BYŁA AKTYWNA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz misiu problĘm *akcentuje*.
      To nie twój wybór, tylko alf ^^

      Usuń
    2. oj właśnie źle bo to my powinniśmy cię wybrać :(

      Usuń
  4. Misty Butterfly
    ja też ^-^
    ale napisałam opowiadanie i jestem w jakiś sposób zabezpieczona
    a i przygotujcie się na śmierć członka stada :U

    Anonimowy
    no wiem :<
    ale to znajoma Rosee xd
    nie ma co kwestionować to nic nie da >:I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jakoś speszyn aktywna nie byłaś, tylko na początku gdy była "taka haja, wolf dark, oh maj gad, pokonam ją i zostanę Alfą!!!!!!!! :D :D :D"
      A podczas wojny, żadnego :c Oj misiu, załamujesz mnie, może sądzisz, że skoro nie mam konta to stado olewam. Na początku jak wielce ze mną na pw rozmawiała, a teraz? Na oczach wszystkich członków oczernia. Nie ładnie, nie ładnie.

      Usuń
  5. oj sama nie odpisujesz -_-'
    a poza tym nie mogę brać udziału w wojnie :-P
    to by popsuło cały efekt jak bym za jednym zamachem zabiła wszystkich *-*

    Jak chcesz to znów będziemy w stanie wojny U_U

    moim następnym argumentem jest to iż mam ponad 10 opowiadań w notatkach- są na okres powojenny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie popadaj w samozachwyt...

      No i co mnie to? :D To niech sobie są ID

      Usuń
    2. w samozachwyt to popadają niektórzy w moim otoczeniu (Raya...)xd
      hipokrytyk z ciebie jednak wielki -_-'

      Usuń
  6. Irina to bd. wybór. Czepiacie się bo to wy nie jesteście betami i Irina nie chce przyjąć pierwszego lepszego, który do niej zakrywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twardowska idź do Rzymu ;) (nie rozumiesz to się dowiedz)
      czy Irina dba o stado? Nie.
      A dlaczego?
      proszę bardzo oto powody:
      -usunęła konto w tym momencie gdy Alfy były niedostępne(nieodpowiedzialność)
      -w przeciwieństwie do Rosee Irina nie jest zbyt miła (niefortunna obscesa)
      -"Irina nie chce przyjąć pierwszego lepszego, który do niej zakrywa." no nie... a Balou? nie jest pierwszy lepszy? A Irinka albo słucha Rosee do tego stopnia, że na jej propozycję jest gotowa być z tym antyintelektem.
      (niekompetencja)
      -czepiam się bo nie jestem betą? a ty misiek wiesz kim jestem? xd

      a może Zuzanna to Balou a ja strzeliłam jej focha przed nosem?! O.O

      Usuń
    2. Wiesz zdrajco? Miałam wyjątkowo wredne włamanie. Ktoś podał moje hasło na forum.
      -Usunięto mi konto, fajnie, nie?
      Aaa! Tak, oczywiście to MOJA NIEODPOWIEDZIALNOŚĆ,że ktoś mnie zhackował. Tak to przezemnie. 100% moja wina! ^0^
      -Pierwszy lepszy to Szafir i Rubin, które mają inne konie w stadzie. Od razu widać że na betę lecą.
      -Tak, jestem sobie miła dla kogo chcę. Byłam miła dla ciebie, ale dużo straciłaś w moich oczach.

      Usuń
    3. Zdrajco? Tym mianem powinna posłużyć się Pianissima w stosunku do Balou.
      WWW to nie wytłumaczenie -_-' po włamaniu nie dawałaś znaku życia na blogu, a jeśli jestem dobrze poinformowana konto na Howrse nie jest potrzebne by napisać krótkie info ._.
      60% twojej winy to łatwe hasło... ale poza tym___ nie to raczej Ci się nie spodoba xd
      - trzeci lepszy? Balou. On nie leci na stanowisko. Beta to nie jest miejsce na intrygi.A... więc ty lecisz na tych z partnerkami? Heh xd
      Na miejscu Pianissimy napisałabym do Rosee wielką skargę na ciebie O_o
      -"Byłam miła dla ciebie, ale dużo straciłaś w moich oczach." to że nie pochwalam podbierania męża zaważyło na naszej znajomości ;)


      Usuń
  7. Wolf Dark- Zgadzam się z tobą.Moim zdaniem powinna być ankieta kogo chcemy MY na Betę.Tak w ogóle nie pisałam zbyt często,ale odwiedzałam stado i co widzę?....Irina zarywa do mojego partnera....tak,tak tu Pianissima -.-
    Więc ja się pytam czy to jest fair,że Irina podrywa mi partnera tylko dlatego,że z powodu braku czasu nie pisałam opowiadań?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zrobić ankietę, ale musiałam wybrać betę 10 minut przed wyjazdem. Nie mogłam zostawić stada, a irina już wcześniej wpadła mi w oko i była online.

      Usuń
    2. to teraz zrób ankietę i podzielimy stado na partie i będzie sejm i w ogóle bajer xd

      Usuń
  8. nom Rosee powinna o tym pomyśleć >:I
    Rozumiem Cię. (Tak wszyscy ja też jestem współczująca! xd) weź Irina powinna teraz spalić się ze wstydu -_-'
    niby Beta a gdy nie może znaleźć partnera to Frrru! i już zarywa do takiego co już ma swoją drugą połówkę ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tsaaa i jeszcze Balou się mnie pytał czy mamy mieć dzieci i dobrze,że ich w końcu nie mamy -.-
      Moim zdaniem Beta powinna dawać przykład i pomagać przy blogu i w opowiadaniach,a Irina co?

      Usuń
    2. Ah, no to zróbcie sobie ku***a ten strajk włoski czy ki diabeł i mnie wyrzućcie. Macie problem Jezu.
      Nie mam zamiaru zmieniać charakteru dla tego, że mam betę, albo "że mam dawać wszystkim przykład".
      Wiecie? Przykład, to się daje pierwszo-drugoklasistom, a wątpię, że ktoś jest w klasie niższej niż IV w tym stadzie.

      Usuń
    3. Nie masz zamiaru zachowywać się przyzwoicie bo masz betę? A to ciekawe...
      Przykład daje się każdemu, ale jak się podbiera partnera innym to trudno mówić o jakimkolwiek byciu wzorem xd
      Idąc twoim tokiem myślenia docieram do przekonania, że bez utraty honoru, zr itp. mogę wypisać ci tu wiązanką przekleństw lub w bardziej cywilizowany sposób: wulgaryzmów. Mhhh?
      dobrze by było jak by ktoś dał Ci przykład...Irina :-P

      Usuń
    4. Nie, nie mam zamiaru. Zwłaszcza przez fakt, że już mi wszystko lotto - odsyłam do nowego tematu ;)

      Usuń
    5. lotto o tak kiedyś wygram...
      więc musisz mieć ;)
      ale kurde nie o tym rozmawiałyśmy O.o

      Usuń
  9. Tak jestem Balou. Pianissimo nie kłam. Sama mówiłas, że wylecisz bo nie masz pomysłu na opowiadania ! A co do tego to pisaliśmy na priv. I WD nie obrażaj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Balou jak tak bardzo chcesz być betą, że porzucasz swoją partnerkę to no wiesz trudno mi cię nie obrażać. A nawet jeśli Pianissima kłamie (osobiście w to nie wierzę) ma do tego prawo xd
    I ja mam cię nie obrażać. Masz chrapkę na bonusy bety i nie masz względu na uczucia innych. Jesteście siebie z Iriną warci...
    mam nadzieję, że Rosee pomyśli o zmianie stanowiska Bety na kogoś innego.
    Bo inaczej będzie strajk! ^O^ (to na razie żart xd)
    A... i Balou tak sobie myślę, że nie masz dostatecznej godności na Irinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka faktów :
    1. Nie porzucił Pianissimy. Jest zauroczony Iriną, ale nie porzucił partnerki.
    2. ,, Masz chrapkę na bonusy bety '' - ja tylko pisałam opowiadania nic więcej. Rose sama do mnie napisała !!!
    3. ,, nie masz względu na uczuci innych. '' - to mnie rani bo mnie w ogóle nie znasz. Jaka jestem taka jestem ale pracuję nad moim charakterem.
    4. ,, A... i Balou tak sobie myślę, że nie masz dostatecznej godności na Irinę ;)'' - no cóż może nie mam :P. Powiedz to jej a nie mi XD.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. I mam nadzieję, że tego nie zrobi >:3
    2. Rosee się mówi! tak ona też ma pewną ilość współczynnika winy...
    3. A myślisz że znam? Ale wiem jak Pianissima mogła się poczuć czytając twoje opowiadania.
    4. mówię ci to Irina ._.'

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Irina odeszła :(. I tak nie zdradziłby Pianissimy. Powód : nie jest podrywaczem. Zgodziłby się na betę jedynie gdyby Pianissima odeszła. I tak propozycję zostania betą dostałam 3-4 tygodnie temu.
    2. No cóż. To samo co punkt 1.
    3. Przykro mi jeśli ją zraniłam.
    4. Szkoda, że odeszła :(.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ok odniosłam umiarkowane zwycięstwo ale jak Rosee się dowie to mi urwie głowę xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie urywam nikomu głów :D Ja je powoli odcinam żywej wciąż ofierze, masakruję i robię z nich maski na halloween :D Straszniejsze ^^

      Usuń
    2. po halloween je zjadasz O.o

      Usuń
  15. Nie. Ja po prostu znam swoje i twoje racje :). Rosee mnie też urwie głowę jak stwierdzi, że odniosłaś ,,umiarkowane zwycięstwo''

    OdpowiedzUsuń
  16. no tak ale później ją jakoś przeproszę ._. (bez podlizywania) i mi jakoś ten łeb przyczepi ;I (mam nadzieję)
    ale z tym fragmentem o przeprosinach to ciężko będzie (O.O)

    OdpowiedzUsuń
  17. :) zobaczymy :) czekam kiedy tylko wróci i zacznie się zajmować stadem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no ja też
    ...czekam...czekam...czekam... i nic!
    ok dalej
    ...czekam...czekam...czekam... i nic!

    OdpowiedzUsuń
  19. No bo Rosee nie ma :(. Wysłałam jej 2 opowiadania. Jaki masz login na howrse ?

    OdpowiedzUsuń
  20. właścicielka222 wysłałam ci wiadomość ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przerzućcie się na howrsowskie PW albo GG :D

    OdpowiedzUsuń
  22. właśnie się przerzuciłyśmy xd
    a ty cichaj Eks-beta ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uciszysz mnie, nie masz prawa :3

      Usuń
  23. foch xd
    ale wygrałam z betą!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Irina każdy polak mówi o sobie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd wiesz, że jestem Polką? :D

      Usuń
    2. bo mam zdolności nadprzyrodzone U_u

      Usuń
    3. Nie bo jestem Niemką, wiesz? T-T

      Usuń
    4. Irina jesteś z Elbonii ;)

      Usuń
  25. Tu "Rosee" xD
    1. LOL, nie kłóćcie się! Przez te wasze komentarze Irina odeszła!! To największa strata naszego stada!
    2. Irina wcale nie była najgorsza, szkoda, że odeszła.
    3. Tak, uważam, że Balou nadaje się na samca beta, gdyż jest aktywny, a w swoich opowiadaniach często robi słuszne rzeczy.
    4. WD, jesteś winna 79% problemów xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. 1. Zgadzam się z ,,Rosee''
      2. Nikt nie jest doskonały.
      3. ~~~~~~~~~~~~
      4. Moim zdaniem WD ,,tylko'' w 50%, pozostałe 50% należy do innych członków gadających głupio na Irinę.

      Balou :)

      Usuń
  26. a tu karmel, ciastko, czekolaaada!
    1. w cale nie :<
    2.no na pewno...
    3.a to że ma partnerkę którą w tej chwili ranisz to sprawa drugorzędna ;)
    4. jak zwykle xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w cale?
      po czekoladzie ci odbija ._. xD
      Wolf Dark, pozwalam ci zamordować kilkudziesięciu nowych członków, bo nie chcę mi się ich wstawiać xDD A tak wgl to teraz nie mam czasu na stado.. :C Nie wiem, czy ktokolwiek podjąłby się takiego wyzwania, by ich wszystkich wstawić.

      Usuń
    2. Nudzę się, dawaj ich xD

      Usuń
    3. No i przyszła zboczona Lenka xd

      Usuń