piątek, 22 lutego 2013

Od Iriny CD opowiadania Balou

-Śpi się w takim banalnym miejscu, w czasie wojny? M, to ja się nie dziwię, że przyszedłeś wtedy taki nawalony - zadrwiłam ze śpiącego Balou. Cholera, strasznie go polubiłam.
-Mhm - wymruczał i się podniósł - Musisz mnie budzić?
-To jest przyjemność - parsknęłam po czym odeszłam, zostawiając Balou samego sobie. Rozdrażniony ogier pokłusował za mną.
-A co z Rose, Melodią, Snow'em i Anabelle?
-Rose już długo tam siedzi, Melodia przylizuje się przywódcy, Snow i Anabelle są zapewne pod czujnym okiem Rose, jakiś problem misiu?
-Czemu jesteś taką ignorantką?
-Bo jestem?
-Z tobą się nie da rozmawiać - kopnął mnie lekko.
-Da się, tylko trzeba umieć.
-Ciekawe kto umiał.
-Ollon, Catherine, Rose, Jacob, moi znajomi z bastionu, jakiś problem?
-Kim jest Ollon i co to jest basiton?!
-Bastion, jak coś. Taka szkoła, wybierali najzdolniejsze koni i kształcili ich żywioły, moce, dzięki temu mam teraz moc zmieniania się w zwierzęta.
-A Ollon? - dopytywał się z lekkim uśmiechem.
-Ollon to ojciec Catherine.
-Y?
-Mój dawny.
-Już nie jesteście razem?!
-Umarł - dodałam chłodno.
-Y... aha, przepraszam - odpowiedział nerwowo.

<Balou, pysiu? ^^>

6 komentarzy:

  1. O kurde... Irina wytłumaczysz jak to się dzieje, że jednego idiotę w sąsiednim opowiadaniu ochrzaniasz, a innego antyintelektualistę podrywasz na całego. Ach i jeszcze bastion... Cath to twoja córka, a nie znajoma ze szkoły xd
    Foch ale podobna idiotów zmienną jest >:(

    S.Z.R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pff, mam brać pierwszego lepszego który chce mieć Betę? Aha, Balou to nie mój wybór, tylko Rose sobie tak ubździła, że mam z nim być.
      `Ach i jeszcze bastion... Cath to twoja córka, a nie znajoma`

      Masz coś do bastionu?
      A kto mówił że Catherine to moja znajoma .-.
      ` Foch ale podobna idiotów zmienną jest >:(` - każdy Polak mówi o sobie ;3

      Usuń
    2. Raya, zdradziłaś nasze rozmowy xD Balou nadaje sie na betę, ale jak nie chcesz z nim być, to nie ;p

      Usuń
    3. Raya jest zua. xd
      Ffiem że siem nadaje, tylko móffie xd

      Usuń
    4. Mógłbyś przy okazji mnie i Rubina nie obrażać ?!

      Usuń
  2. Lol ale to wbrew naturze xd

    OdpowiedzUsuń