środa, 6 lutego 2013

Nowy członek! Wera




















Imię: Wera
Płeć: klacz
Wiek: 3 lata
Cechy: Spokojna, uparta, czasem nieśmiała, cierpliwa w dążeniu do celu, bywa arogancka
Stanowisko: Obrończyni
Żywioł: Powietrze, elektryczność
Moce: tworzenie piorunów, wywoływanie i uspokajanie wichur, gdy jest zła może porazić przy dotyku
Partner: Szuka, ale nie zależy jej.
Rodzina: Ma brata Rogera
Historia: Z początku wychowywała się w stadzie, miałam rodziców i brata. Brat był starszy więc po śmierci rodziców to on się mną opiekował. Byliśmy w stadzie ale tak naprawdę byliśmy sami. Inni w ogóle nie chcieli nam pomóc. Pewnej nocy nie mogłam zasnąć. Rozmyślałam długo i stwierdziłam, że chcę odciążyć brata. Odeszłam ze stada i wędrowałam gdy w końcu natrafiłam na Stado Białej Róży w którym już zostałam.
Właściciel: olga226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz