niedziela, 10 lutego 2013

Od Shadow'a - wielka nowina

Wstałem wcześnie rano.Niby nic zwyczajnego, ale musiałem pujść odrazu na trening i poćwiczyć moce. Rozglądnąłem się nie spokojnie, a w powietrzu było czuć zapach świerzej krwi. Nie zbyt długo trwały moje ćwiczenia. Słyszałem jęki więc pobiegłem w ich stronę. Na trawie leżałam skręcająca się z bólu Sorraia. Pzestraszyłem się. Zawołałem Apolla. Obejżał ją dokładnie i powiedział:
-Sorraia jest w ciąży.
Sorraia wstała.
-Naprawde jestem w ciąży?!- niedowieżała
-Tak jesteś- Apollo mówił stanowczo
-Ale skoro w ciąży od paru tygodni lub nawet dni to dlaczego tak ją boli?- byłem równie sszokowany jak Sorraia
- Poniewasz jest w ciąży dłużej niż parę tygodni.- Apollo wytłumaczył wszystko dokładnie.
***
-Jak damy mu lub jej na imię?- Chciałem już teraz wiedzieć jak będzie sie nazywało moje poromstwo.
<<Sorraia, CD?>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz