środa, 20 lutego 2013

Od Nirvany

Był mrok , zawsze o tej godzinie ( 20 : 00 ) wyruszałam na polowania . Tak , tak na polowania . Jestem pragnąca krwi innych stworzeń . Darky ( mój Rottweiler ) również był głodny więc pomyślałam że pójdzie ze mną . I tak zrobił . Szukaliśmy najlepszej zwierzyny ja jeleni, saren i łosi , a Dark Na mniejsze stworzonka . Po trzech męczących godzinach złapałam i zadusiłam kopytami jelenia . Było trudno nie dawał za wygraną ! Ale było warto napiłam się mojej wymarzonej krwi , wzięłam w zęby jego rogi i poszłam dalej a Darky za mną . Tym razem nie wróciłam do domu ale poszłam dalej dalej ... przed siebie . Mój Rottweiler wskoczył mi na plecy i ruszyliśmy w jeszcze ciemniejszą stronę świata . Mijały dni, tygodnie , miesiące i rok spadł już z kalendarza . A pewnego dnia byłam już na tyle wycieńczona że po prostu padłam pod gigantycznym drzewem i nie ruszałam się z tamtąd . Zasnęłam . Po kilku godzinach mojego snu obudziła mnie kara klacz wyglądała na agresywną i złą klacz coś takiego jak ja . Widziałam w jej oczach złość i nienawiść . Klacz powiedziała tęgim głosem :
- Witaj , kim jesteś ?
Jestem Nirvana . Jest w tym lesie jakieś duże zwierzę ? Chce mi się pić muszę krwi !!! - Odpowiedziałam
- Świetnie się składa , pójdę coś upolować a ty tu zostań .
Po kilku sekundach klacz wróciła z sarną w pysku i rzuciła mi ją .
Przedstawiła się jako Wolf Dark .
- Dzięki Wolf Dark ! Od razu lepiej !
Nagle przybiegł Neron i spytał się Wolf Dark kim jestem . Rzucił się na mnie i zaczął szarpać ponieważ miałam krew na pysku a Wolf Dark na nogach . Pewnie pomyślał że ją pogryzłam .
Klacz odgoniła go ode mnie i powiedziała :


WD?


Od Iriny: -5 ZR za przekroczenie granic stada podczas życia wolf dark
A, i ten, tutaj od polowań jest Wolfi.

Od Rose: Y, ten, Irinka ma rację :D
Tak, nadal jestem chora, ale nie wiem, czy Nirvana to nie jest przypadkiem kopia Wolf Dark ;_;
Nie przekraczaj granic stada. Tak, od polowań jest Wolfi, ale... ona się z nami raczej nie dzieli xD A zresztą, konie wolą trawę!! :D

Od Iriny: Alfo, porwana kochana! Irinka zawsze ma racje! :D

6 komentarzy:

  1. Znowu kopia Wolf Dark -,-
    To się już nudne robi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny, znowu Wd -.-
    I mówi to sama Rose xD Ym, mogę zabronić? ;_; xD

    OdpowiedzUsuń
  3. No znowu kopia WD. Rose i SLivrze proszę zabrońcie tego. A tu dla Nirvany : No weź nie kopiuj WD to drukarka a Nirvana to kopiarka! To samo z Neronem

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tam o mnie mowa?
    Foch że zapominam hasła do G+ xd
    Ale do rzeczy ...
    Mą skromną osobą chciałabym nadmienić iż zaprawdę dzielnie znosiłam wasz cyrk dotyczący związków iriny (ja też będę pisać twoją nazwę z małej litery) w które na razie nie wnikałam....
    Lecz tylko mi znane powody Tłimaczą zrobię na blogu awanturę i sama Rosee mi nie przeszkodzi ^-^

    I'm sama Wolf Dark !

    Ps: pod koniec zawsze warto zabłysnąć angielskim •.•'

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiesz geniuszu ;)
    ja tak na prawdę jestem UFO ^^

    OdpowiedzUsuń