czwartek, 21 lutego 2013

Od Snow

Ocknołem się przywiązany do drzewa.Udawałem , że nie.Po chwili zobaczyłem Rose.O!Melodia.Tylko czemu podlizuje się....Zdradziła nas!Właśnie podkochiwała się w przywódccty!Rose też była przywiązna.I Anabelle. Co oni z tym mają?Dobra , nic z ego trzeba pomyśleć , jak z tąd uciec.Pamiętać - Melodia zła , brzydkie konie też , Reszta - dobra.
Niestety , chyba ktoś zauważył , że się obudziłem.
-Obudził się!-Powiedział któryś z ogierów.
-Może się przydać!-Poweidział jezcze inny z nich.
-Zobaczymy.-Powedział jakiś w oddali i przybliżył się.
-Przyda się do cięższej pracy.Do zabawy mamy klacze.-Powiedział po zastanowieniu ogier.Brzydki ogier.
Oni je traktują jak zabawki!Tak nie może być!-Pomyślałem.A ogierów wykorzystują.
-Sprawdźmy , co potrafi!-Powiedział , któryś z tłumu.
Potem potrzedł do mnie.
-Najpierw pobijesz biczem , tę klacz-Wzkazał na Rose - Nie chcę się słuchać. Puźniej , zobaczymy.-Rozkazał mocnym tonem ogier.
-Nie!-Powiedziałam stanowczym głosem.Uszy miałem położone do tyłu.
-NIe chcę się słuchać?-Powiedział ze zdziwieniem.
Milczałam.W pewnym momęcie utworzył bicz z wody i zaczoł uderzać.Za pierwszym razem to nie bolała.Lecza za drugim trzecim , czwarty , rana zaczeła się pogłębiać.
Krwawiła mocno.
Wszyscy zaczeli się śmiać.
-I co , zmieniłeś zdanie ? -Zapytał się kary ogier.
-Nie.-Powiedziałem spokojnym głosem.
<Balou?>

*Sorry, jak dodaję drugi raz, po prostu trudno ogarnąć ;)

11 komentarzy:

  1. Mówi coś do ciebie wyraz ortografia? Puźniej... Żenada po prostu xd
    Zaczoł?! jakim językiem piszesz? Dla twojego dobra się nie podpiszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy jest orłem z ortografii, stopniowo każdy się nauczy. Na pewno od razu nie pisałaś/łeś dyktand na 6+ ;)

      Usuń
    2. Raya, nie ma oceny 6+, ale popieram xDD

      Usuń
  2. A Zakład xd ?! Ale poza tym te błędy są na poziomie 8 latka który dostał komputer i zaniedbuje naukę j.polskiego...

    Ten blog schodzi na psy. W każdym opowiadaniu jest zawsze ponad 4 głupie błędy :(

    Treści nie komentując...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym blogu chodzi właśnie o to, żeby rozwinąć umiejętności pisarskie. Nie będziemy nikogo zmuszać, żeby na pamięć kuł ortografię, bo do stada białej róży dołączył z własnej woli i nic go nie zobowiązuję.
      Po za tym, to jakim koniem jesteś w stadzie, o ile jesteś? ;)

      Usuń
  3. Ok a gybydy niektuży do karzedyego opowiaedziela stosoweli chodź trohem ortograafiję?...
    Ej a Rose podsyła ci na początku takie teksty? Ja cię znam i nie sądzę byś starała się o obycie...

    Dla ciebie nazywam się Strażnik Zdrowego Rozsądku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było by dobrze. jednak nie będziemy ich zmuszać bo siedzieli i pisali z grubym słownikiem. Chodzi o to, żeby pisanie sprawiało przyjemność.
      Nie, Rose nie "pszyzyła" mi takich tekstów.
      Więc trochę pozmieniam, i zacznę nazywać cię Strażnikiem Czepiania Się O Wszystko.

      A! Uwierz, nie znasz mnie ;D

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykła literówka ...

      Usuń
    2. Anonimowy, nie zgrywaj wielkiego mistrza ortografii. Byłam w poniedziałek na wojewódzkim konkursie języka polskiego, a większość mojego czasu spędzam w komputerze, w ogóle się nie uczę i jestem w piątej klasie! Czemu? Bo piszę. Pisałam tak długo na tego typu blogach, że polski mi się do takiego etapu aż rozwinął. Osoba, która to napisała, może niedługo być lepsza od ciebie.
      Bardzo mnie ciekawi, czy pokazałbyś się bez napisu "anonimowy" i powiedział to samo. Jak dla mnie twoje komentarze są jedynie bardzo czepialskie i obrażają Snow. Jeśli ty jesteś np. bardzo słaby w matematyce, a jestem mistrzem tego przedmiotu, to na pewno nie chciałbyś, by ciebie wyśmiewano. Usprawiedliwisz się, że każdy jest z czegoś słabszy. Matematyka to taki sam przedmiot jak polak. Niektórzy mogą być z niego słabsi, a drugi lepsi. Właścicielka Snow'a na pewno jest bardzo dobra w innym przedmiocie, w którym ty się nie odnajdujesz, ale by cię nie wyśmiała.

      I mówię to ja, sama Rose. Nie chcę, by tu kogoś obrażano.

      Usuń
  5. Popieram Rose. Ja też na początku waliłam pełno ,,byków". Pozdrawiam wszystkich Balou.

    OdpowiedzUsuń