poniedziałek, 4 lutego 2013

Od Szafira - Bedę Ojcem!

Tak - mogę się pochwalić.Będę ojcem ! Moja kochana Kornelle nareszcie jest w ciąży ! Och tak się cieszę ! Nie mogę się doczekać jak będą wyglądać nasze źrebaczki i jaka będzie ich płeć.Na pewno urodzą się zdrowe i silne.Jak to miło czekać na źrebaczki ! Z tej radości dzisiaj wybrałem się nad wodospad aby trochę się napić.Tam woda jest najpyszniejsza ! Po pewnym momencie dołączyła do mnie Kori.
- Co robisz kochanie ? - spytała ciepło.
- Nic , tylko piję.Już nie mogę doczekać się porodu !
- Ja też - odparła i wtuliła się we mnie.Położyliśmy się na trawie i wpatrując się w wodę rozmawialiśmy o tym co się dzieje : o stanie przedwojennym , o ciąży Kori , o nas.Czuliśmy się naprawdę szczęśliwi.Wtedy zauważyła nas Irina.Podeszła do nas i powiedziała :

< Irina , CD ? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz