środa, 20 lutego 2013

Od Lili - CD historii Marsa


Wcale nie spałam.Umiem czytać w myślach.
- Jaka ona piękna ! A jaka słodka ! - tak , to były jego myśli ! Zaśmiałam się po cichu ale on to usłyszał.
- A ty z czego się tak śmiejesz ? - zapytał wesoło.
- Z twoich myśli ! - odwróciłam się do niego - Przecież wiesz że mam taką zdolność ! A według ciebie jestem słodka i piękna - uśmiechnęłam się.Ogier spojrzał mi głęboko w oczy.Przybliżył się.Delikatnie zbliżył pysk i...pocałował mnie ! To był mój pierwszy pocałunek w życiu i - było cudownie ! Delikatnie odsunął głowę.Spojrzał mi głęboko w oczy.Ja również.Blask księżyca oświecał piękną parę zakochanych koni - tak właśnie wyobrażałam sobie mój pierwszy pocałunek.

< Mars , CD > 
---
Maciupki dopisek od Iriny: Fuj xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz