sobota, 9 lutego 2013

Od Caliente - CD historii Black Moon'a

- A jak będzie i ogier i klacz ? - zaśmiałam się.Black też.Potem poszłam do Apolla.
- Jak mogę dowiedzieć się jaka będzie płeć ? - spytałam.
- Tylko u ludzi - odparł - to bardzo niebezpieczne.
- Dzięki - odparłam i pobiegłam do Black Moona.
- Słuchaj...Bardzo chciałabym poznać płeć naszych źrebaków...
- Ale przecież w stadzie to nie możliwe - odparł.
- Wiem...Dlatego chcę wybrać się do ludzi.Zbadają mnie a potem pomożesz mi uciec.Co ty na to ?
- No nie wiem czy to jest dobry pomysł... - odpowiedziała.
- Proooooooooooooooooooooooooooooooooooooszę !!
- Ech...No dobra ! - odpowiedział - ale wolę aby alfy o tym nie wiedziały.
- Jasne - odparłam.
Obmyśliliśmy plan.Opuściliśmy tereny stada - drugą stroną aby nie dopadła nas WD.Zobaczyliśmy zakład weterynaryjny.
- Słuchaj , czekaj na mnie gdzieś dalej.Schowaj się.W pewnym momencie wybiegnę a ty musisz kopnąć weterynarza.Wtedy uciekniemy , dobra ?
- Okej.
Podeszłam pod drzwi.Zarżałam.Nikt nie usłyszał.Delikatnie kopnęłam drzwi i położyłam się przed nimi udając że coś mi jest.Wyszła młoda lekarka.Potem przyszedł jakiś facet i zabrali mnie do środka.Na szczęście rozumiałam mowę ludzi.
- No to na początek USG i badanie krwi.
- Dobrze panie doktorze - odparła młoda pani doktor.
Potem mnie ukłuli - nie bolało aż tak bardzo.Potem było USG.
- Ta klacz jest w ciąży.Zaraz...Nie możliwe ! - krzyknęła - 3 źrebaki !! 2 klacze i ogier.Naprawdę niesamowite ! - mówiła.Ucieszyłam się.Potem stałam w boksie.Nikogo nie było.Kopnęłam drzwi boksu które natychmiast się otworzyły.Ale niestety miałam pecha - wtedy przechodziła tam lekarka z lekami - usypiającymi ! Gdy zobaczyła że uciekam strzeliła natychmiast. Zrobiło mi się ciemno przed oczami.Ocknęłam się jakąś godzinę później , w boksie.Przez okno zaglądał Black Moon.Wybił szybę i powiedział :

< Black Moon , CD >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz