piątek, 1 marca 2013

Żebyście w końcu byli szczęśliwi...

Odchodzę. *Yay, nareszcie ta idiotka odchodzi!!!*
Nie mam zamiaru tolerować waszego zachowania (konkretnie tego, że muszę być IDEALNA ponieważ wam się to widzi).
Irinka:
a) Powinna być bardzo miłą i przyjazną klaczą
b) Musi być w partnerstwie o dziwo, z nowymi końmi które lecą na jej stanowisko
c) Mimo jej charakteru kochać wszystko i wszystkich
d) Po obraniu wyższej rangi koniecznie zmienić charakter, najlepiej na łatwą, uczuciową klacz!
e) Musi zazdrościć koniom partnerów oraz źrebiąt
f) Mimo całkowitej ignorancji, dla osób które ją wkurzają musi pisać z nimi opowiadania, które dotyczą tego jaka jest nieczuła. 
g) Nie może podlegać Rose, ona ma mieć mnie za partnera, to nie jest wybór alf.

^

Jeśli chcecie mieć betę, która dostosuje się do powyższych zasad, znajdźcie innego naiwnego osobnika

Z pozdrowieniami 
Eks-Beta Irina ;D

54 komentarze:

  1. *Yay, nareszcie ta idiotka odchodzi!!!*
    Taaak Polska gola! -ohh to nie tu ._.'

    Irinka:
    a) Powinna być bardzo miłą i przyjazną klaczą +

    b) Musi być w partnerstwie o dziwo, z nowymi końmi które lecą na jej stanowisko - (nie musi, ale nie może podbierać partnera innym)

    c) Mimo jej charakteru kochać wszystko i wszystkich - (nie musisz mnie kochać ^-^)

    d) Po obraniu wyższej rangi koniecznie zmienić charakter, najlepiej na łatwą, uczuciową klacz!+(nie Irina masz być złodziejem, zdrajcą i fioletowym, złym jednorożcem ;))

    e) Musi zazdrościć koniom partnerów oraz źrebiąt(nieee to już masz)

    f) Mimo całkowitej ignorancji, dla osób które ją wkurzają musi pisać z nimi opowiadania, które dotyczą tego jaka jest nieczuła. (tego akurat nie zrozumiałam ._.')

    g) Nie może podlegać Rose, ona ma mieć mnie za partnera, to nie jest wybór alf.-/+ (może ale z umiarem O.o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaraj się bardziej, bo mnie smucisz swoim niezaangażowaniem ;)

      Usuń
  2. jestem wyrzutkiem U_U
    sami chcecie mieć osobnika z moim niskim (?) intelektem wokoło granic stada xd
    i tak będę się jarać bardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej nareście Irinka odeszłama. NAREŚCIE paniusia odeszła, NIE POWINNAŚ ZOSTAĆ BETĄ BO W OGÓLE NIE BYŁAŚ AKTYWNA. ROSE I SLIVER SĄ GŁUPI BO NIE WIDZĄ CO ROBISZ WYMĄDRZASZ SIE, I TYLKO MYŚLISZ
    ,,JESTEM BETĄ, KŁANIAJCIE MI SIĘ''
    MAM DOŚĆ TEJ GŁUPIEJ IRINY SPIED@LAJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poj****ało cię czy co?
      Ja nie byłam aktywna? Ha-ha-ha.

      Usuń
    2. no trochę lenistwo cię ogarnęło xd

      Usuń
    3. Rose i Silver dobrze wybrali...
      Myślę że lepszej byśmy nie znaleźli, i w cale się nie wymądrzała!
      Nie masz prawa o niej tak mówić!
      Myślisz że byś była lepsza?
      Nie jest to takie łatwe, jak ci się wydaje...
      Proszę powiedzieć jakie imię ma tu twój koń!
      ~Silver

      Usuń
    4. Silver!^^
      nie urwałeś se łba!!!

      Usuń
    5. Nom ^^
      Szkoda mi było xD

      Usuń
  4. oj nie tak ostro xd
    ale dobrze że moja opozycja wygrała ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wygrała, bo i tak miałam to w planach.

      Usuń
    2. ale zawsze mogę być zwycięzcą :D

      Usuń
    3. Weźże się ogarnij, bo zaczyna ci bić na mózg o.O

      Usuń
    4. oj nie zaraz Silver se urwie łeb -_-'
      tak pisał ;-(

      Usuń
    5. Silveeeer bez głowy :D

      Usuń
    6. wygląda jak by lepiej... xd

      Usuń
  5. Szkoda że odchodzisz Irina...:(
    I kto teraz wstawi 20 nowych członków! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wstawisz, ruszysz tą swoją leniwą dupę i coś zrobisz xD

      Usuń
    2. Wiem, że ją prowokuję ;D
      O to chodzi :>

      Usuń
  6. no właśnie ty nieodpowiedzialna ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cieszę się że Irina odeszła - strasznie się cieszę !!! Jupiiii !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. *Yay, nareszcie ta idiotka odchodzi!!!*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje zachowanie jest na poziomie siedmiolatka droga Wolf Dark :P

      Usuń
  9. a niby ile mam lat? O.o
    a i w tej skali ty się jeszcze nie urodziłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda mi Iriny. Ludzie ogarnijcie się. Nie była idealna, ale czy wy byście potrafili być idealni ? Atakowaliście ją na każdym kroku i nie wytrzymała. No ale cóż jej decyzja.

    OdpowiedzUsuń
  11. oj nie przesadzaj my się ze sobą tylko droczymy xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Wy tak ale inni jak pisali ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej teraz to ja wygrałam WD xd :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeee Irina odeszła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam lubiłam Irinę...
    Jeżeli byłaby "milutką klaczunią", to nie mogłaby się odpędzić od Was, jak od much. Była bardzo dobrą Betą, dobrze opiekowała się stadem, a wy na nią naciskaliście i nie docenialiście jej.
    Szkoda, że odeszła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak się nie odpędziła xd Oj nie dobrze...

      Usuń
    2. I ty masz być nową betą xD
      Już się boję...

      Usuń
    3. będziecie torturowanie ;)
      nic strasznego xd
      Zjem wam gałki oczne i wypiję mózg (albo odwrotnie...)

      Usuń
    4. Potem zabijesz Alfy i przejmiesz ich stanowiska xD
      A WD będzie samotna taka...

      Usuń
    5. oj nie taka samotna :D
      będzie morderstwo!!!!!
      jaram się tym ^-^
      (Irina radzi mi to robić :<)

      Usuń
    6. Muszę uprzedzić Alfy.
      Będę ich zbawcą :D

      Usuń
    7. nie rób teeeego!!!! xd
      ale Silver i tak se urwie łeb ^^

      Usuń
    8. Już zrobiła, muahaha :-D
      Uhmm.. ie bądź taka pewna ;)

      Usuń
    9. no właśnie nie wiem czy se urwie ale: "zawsze warto mieć marzenia.."

      Usuń
    10. No tak xD

      Usuń
    11. a teraz robię dobrego, naiwnego, skrajnie uczciwego konika ^0^

      Usuń
    12. Potwory, chyba jednak wrócę i was ogarnę! :D

      Usuń
    13. Ja potworem? Phi! =]

      Usuń
    14. *W skierowaniu do WD :>

      Usuń
    15. No to, to wiem ^-^

      Usuń
  16. BĘDĘ PŁAKAĆ. ;-;
    ~Looney
    Neron
    Florence

    OdpowiedzUsuń
  17. Odeszłam ze stada i teraz pewnie będę czekać miesiąc aż dodadzą xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Trudne sprawyy! xD
    Mi tam jakoś nie przeszkadzała [taa, czas przeszły ^^], nie wiem, o co tyle krzyku. xD
    Teraz wszyscy zrobią nowe klacze- troskliwe, opiekuńcze, zabawne, uczciwe, wszystkim odpuszczą, które szukają oczywiście partnera... Ech, dopiero się zacznie zabawa, muahaha xD
    Pisałam mua, czyli Rosalie xD
    PS- Tyle czekam na moje opowiadanie i... Nic. ;C Kiedy będzie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Nioch a kiedy ja dodałam WD to był "grad" moich kopii xd

    OdpowiedzUsuń