poniedziałek, 31 grudnia 2012

Od Figa - zabawa Sylwestrowa!

Leżałem znudzony na trawie, aż tak pomyślałem że może przygotuję zabawę sylwestrową. Zauważyłem przechodzącą Shanti, więc pomyślałem ze ja zapytam czy będzie przygotowywać ze mną zabawę.
-Shanti! Zaczekaj!-Krzyknąłem
-Tak?-Odpowiedziała
-Może razem przygotujemy zabawę sylwestrową?
-Hm, nie głupi pomysł OK, i tak mi się nudzi.
-To zapytajmy się tylko Rose i Slivera! Bo jeszcze się ich nie pytałem.
-No to chodźmy!
Pogalopowaliśmy do Slivera i Rose.
-Rose-Krzyknęła Shanti
-Sliver-Krzyknęłam
-Tak?-Odpowiedziała klacz
-Ja i Shanti chcemy robić zabawę sylwestrową możemy?-Zapytałem
Rose spojrzała na Slivera.
-OK-Odpowiedzieli
-Dziękujemy, a gdzie mamy to robić? I do jakiej godziny?-Zapytała Shanti
-Nad wodospadem, i gdzieś tak do 20:30 macie czas. My powiemy stadzie.

(Shanti?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz