poniedziałek, 17 grudnia 2012

Od Asuny - CD historii Seta

http://www.youtube.com/watch?v=8xg3vE8Ie_E <-muza aby wtopić się w nastrój :3

Kiedy zasnęłam,czułam przez sen bliskość Seta.Nawet czułam jak się rumienię (ciekawe jak wyście zareagowali). W pewnym momencie poczułam jak jego głowa układa się obok mojej...
Nagle wszystko ściemniało.To była ciemność sama w sobie przyjemna ale z niej pojawił się obraz pewnego wspomnienia...
<Wspomnienie>
-Reolo!Czekaj!-krzyczałam jako źrebaczek
-Biegnij!-zawołał radośnie
Dobiegliśmy wszyscy (całe rodzeństwo i rodzice) na wzgórze.Widok z niego był nieziemski.Nie dość,że był zachód słońca to jeszcze piękny widok roślin i rzeki.
-Ślicznie!-przytuliłam się do mamy
-Pamiętaj Asuna: ten widok pojawi ci się kiedy spotkasz swoją drugą połówkę.-powiedział tata
-Serio?
-Tak.To będzie ci przypominać o nas wszystkich kiedy nas kiedyś rozdzielą.-powiedziała mama
-Nigdy o was nie zapomnę.Ani o tym co powiedzieliście...-powiedziałam do braci i rodziców
I nie zapomniałam....
<Koniec Wspomnienia>
Przez sen się uśmiechnęłam i przytuliłam się do Seta ale nie wiedziałam o tym....
<Set,dokończ proszę>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz