czwartek, 27 grudnia 2012

Nowy członek! Książę




















Imię: Książę
Płeć: ogier
Wiek: 2 lata
Cechy: miły, szalony, sprytny, szybki, silny, odważny, przyjacielski
Stanowisko: wojownik

Żywioł: woda
Moce: umie wywołać deszcz na zawołanie, włada falami moża
Partner: nie ma
Rodzina: nie ma
Historia: Gdy byłem mały nie było mi łatwo... Byliśmy dzikimi koniami. Gdy miałem pół roku kłusownicy napadli na nasze stado! Mama kazała mi uciekać jak najdalej i powiedziała że nie długo do mnie przyjdzie ale nie przyszła...
Niektóre konie się uratowały ale poodchodziły do innych stad, a ja od tej pory musiałem sobie radzić sam... Kiedy byłem nad wodospadem usłyszałem inne stado! Podeszłem i opowiedziałem im moją historię i zapytałem czy mogę wstąpić do ich stada i się zgodzili! Dzięki temu stadu mój los się odmienił!!!
Właściciel: ruffian18

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz