poniedziałek, 31 grudnia 2012

Nowy członek! Korra


Imię: Korra
Płeć: klacz
Wiek: 2,5 roku
Cechy: Śmiała,odważna,walczy o swoje,troskliwa,czasami lekkomyślna,chętna do walki,nie daje sobą pomiatać,uprzejma,miła,nie lubi siedzieć bezczynnie,kiedy wie,że może pomóc,zabawna
Stanowisko: Wojowniczka
Żywioł: Woda i ogień
Moce: Władanie nad ogniem i wodą,ponaddźwiękowy bieg,samouleczanie lekkich ran
Partner: Szuka kogoś,kto jest romantyczny i zawalczy o swoje
Rodzina: Matka Zoe,ojciec Leny,siostry Kayah i Sandy
Historia: Już od młodych lat interesowałam się walką i magią.Chętnie walczyłam z ogierami z stada,bowiem klacze były spokojne i nie interesowały ich walki.Jedna z nich jednak,nieśmiała i cicha, stała się moja przyjaciółką.Byłyśmy kompletnymi przeciwstawieniami,ale jednak.Po półtora roku wyruszyłam ,by dalej trenować.W Stadzie Srebrnej Łuny byłam tylko tydzień.Dzien przed moim przybyciem umarł mistrz walki.Zostałam tylko,aby pomóc jego rodzinie w żałobie i poszłam.Wedrowałam długi okres dołanczając i odchodząc od stad...Mam nadzieję,że tutaj bez przeszkód zostane.
Właściciel: Generał Gazela


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz