czwartek, 20 grudnia 2012

Nowy członek! Arian




















Imię: Arian
Płeć: ogier 
Wiek: 4 lata 
Cechy: uśmiechnięty , złośliwy , zabawny , zwariowany , odważny , agresywny , lojalny , miły , przyjazny , asertywny , ambity , szarmancki,
uwielbia pływać , kocha życie , nie cierpi zadawać cierpienia xd 
Stanowisko: Nauczyciel walki , Obrońca
Żywioł: światło , iluzja 
Moce: może leczyć rany, oślepiać wrogów, ogłuszyć, przenieść w inny wymiar wymyślony przez niego ( w nagłych, niebezpiecznych sytuacjach ), fatamorgana ( sprawia, że inny koń widzi rzeczy, których nie ma, i inne związane z jego żywiołami. 
Partner: Zakochany w Anastazji 
Rodzina: Arian wychowywał się z matką , nigdy nie spotkał ojca . 
Historia: Mój ojciec był sławnym championem, a matka dzikim koniem. Ja również wychowałem się w dziczy. Nigdy nie spotkałem ojca. Postanowiłem, że wyruszę w świat. W tedy spotkałem Anastazję . 
Właściciel: Pandzia34

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz