poniedziałek, 31 grudnia 2012

Od Blanc'a - CD historii Night

-Po co tu przyszedłeś, Blanc? 
- ahm .. no bo widzisz. Podobasz .. mi się choinko !
Noo .. boże! Miałem powiedzieć "Podobasz mi się Night" .. 
Podsumujmy, dziś solidnie gryzłem śnieg,potem tarzałem się w śniegu, 
a teraz jaram się choinkom. Spójrzmy prawdzie w oczy- Jestem idiotą . 
- Podoba Ci się choinka ? 
Spytała lekko zdziwiona Night. Potem łzy śmiechu poleciały jej 
z oczu i zaczęła się śmiać jak opętana. 
- No bo widzisz. Ta choinka tryska zielenią. I w ogóle, 
jest taka ładna. Ahh .. to długa historia! 
Night mnie nie słuchała,była zajęta umieraniem ze śmiechu. 
Po raz kolejny usłyszałem jej słodkie "chrum" .. doprowadziło 
mnie to do łez i sam zacząłem się śmiać. Tarzaliśmy się w śniegu 
ze łzami w oczach jak źrebięta.. 

<Night? I co z tą choinką : D ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz