środa, 10 kwietnia 2013

Od Shanti - CD historii Balou

Uśmiechnęłam się lekko. Całe nieprzyjemne emocje powoli znikały, a na ich miejsce przychodziły nowe - przyjemne.
- Dziękuję - odpowiedziałam cicho. - Nawet nie wiesz, jak cenię twoje wsparcie...
Wtuliłam się w ciepłą sierść Balou. W głowie kłębiły mi się wszelkiego rodzaju myśli. Zimny wiatr owiewał nasze grzywy. Słońce powoli znikało za horyzontem. Siedzieliśmy tak długo wpatrując się w znikającą kulę, aż całkowicie opadła. Na niebie zawisł księżyc.
Westchnęłam przeciągle. Moje życie od niedawna zmieniło się. Stało się to tak nagle, że nawet tego nie zauważyłam. A teraz? Teraz właśnie o tym myślę i wpatruję się w kogoś, kto to uczynił. W kogoś wspaniałego.
- Nie wiem, jak ci się kiedykolwiek odwdzięczę.. - szepnęłam całując go delikatnie.
- Nie musisz. - uśmiechnął się. - Właśnie to robisz.

< Balou? >

13 komentarzy:

  1. rzygac mi sie od tych waszych czulosci. Fuj. A ty shanti to sie z tym troche opanuj . Podobno to tylko przyjaciel a jak bys mogla to bys zabila balou dla bety. Cala prawda , myziasz sie do niego , calujesz tylko dla bety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 1: Ogarnij się trochę, co?
      Po 2: Znaki polskie też istnieją, jeszcze nie zanikły.
      Po 3: Anonimku, może byś najpierw ujawnił swoje prawdziwe imię, zanim powiesz coś na tle innych? A może się boisz?
      Po 4: Jeżeli chcesz sobie powypisywać swoje uwagi, to zapraszam na PW na howsre, chętnie się podroczę z "inteligentami", takimi jak ty.

      Wiesz co? Mi się chce rzygać od takich komentarzy. Czasami jednak sprawia mi przyjemność odpisywanie na ludzką głupotę, więc ci serdecznie dziękuję.
      Skąd ty to wszystko możesz wiedzieć? Jakbyś był NORMALNYM członkiem Stada, to byś nie ośmieszał się tak, jak to zrobiłeś.
      A teraz punkt kluczowy - JA nie zaczęłam pisać opowiadań z Balou, tylko ON. Jakby mi chodziło o Betę, to bym dawno pisała jak Roksana. On się zakochał, jak, mówi, zresztą ja nie zaczęłam także "miłosnych" historii. Może najpierw zapoznasz się z newsami Stada? Poczytasz trochę?
      Dziękuję Ci za możliwość odpowiedzi na twój jakże mądry komentarz.

      ~Shanti

      Usuń
    2. Anonim mi się chce wymiotować od cb

      Usuń
    3. Poparcie ;D xD

      Usuń
    4. Dziękuję

      Usuń
  2. BALOU POWIEDZ JEJ W KOŃCU, ŻE JĄ KOCHASZ BO TE WASZE MIZIATORSKIE AKCJE SIĘ PUBLICE ZNUDZIŁY ;___;

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Looney. A co do Shanti już chyba jest pewne że zostanie betą. Zresztą Roksi żeby nie popełniła samobójstwa tak jak Emily(to się tyczy Balou)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roksana oświadczyła mi że się zabije. Wyzywała mnie bo nie chcę jej zalotów.

      Usuń
  4. Aaaa....to taka sprawa. No to oki doki

    OdpowiedzUsuń
  5. Shanti nie leci na stanowisko bety. Nim Balou nim został, bardzo dobrze opiekowała się stadem podczas naszej obecności. Na 98% to ona zostanie betą. Ok, 99% :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak jest brzydka -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamknij się. Cichaj

    OdpowiedzUsuń