poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Neron powraca!

Następna osoba, która zrobiła zamieszanie, Neron - powraca do stada!
Teraz nasz drogi Looney musi pokazać, że naprawdę mu zależy ;_;


























Imię: Neron
Wiek: 6 lat
Cechy: Okrutny i mściwy ale zawsze zachowuje powagę i nie rzuca się na byle kogo. Z jego pyska nie schodzi cyniczny uśmieszek.
Stanowisko: Wyrzutek
Żywioł: Mrok, ból
Moce: Zatrzymanie krwi u innego stworzenia, paraliż wzrokiem, zmiana w cień.
Partner: Wolf Dark
Rodzina: Córka - Skyfall River, Syn - Tyrion
Historia: Zabił matkę i brata. Potem trafił tu.
Właściciel: looney111

106 komentarzy:

  1. Długo was nie było, nie ma co xD

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, wy potwory ;_;
    Prawie dostaliśmy załamania nerwowego bez was przez taki długi okres!

    OdpowiedzUsuń
  3. BUG FRUCIŁ RADOFAĆ SIĘ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TO NIECH BUG ZACZNIE SIEM BARDZIEJ INTRESOFAĆ WD O_O

      Usuń
    2. Ty zawsze będziesz moim Bogiem, chociaż namiestnika z twojej strony straciłam :<

      Usuń
    3. Namiestnikiem nadal jestem :>
      Jam jest Looney Cirilla Namiestnik, pierwsza tego imienia :'D

      Usuń
    4. Shanti Sansa Ygritti Lannister pierwsza tego imienia się cieszy :D

      Usuń
  4. Oni szybko wrócili, ale nie wiem, czy my szybko odzyskamy cżłoneczków.. Piszcie do tych, co po was odeszli!
    ---
    Kiedy dodałam post, że WD wraca: jeden komentarz luneja dopiero po może piętnastu minutach
    Kiedy dodałam post, że Lunej wraca: odświeżam i 8 komentarzy ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom od razu widać że WD się LOON interesuje a ona co? NICO

      Usuń
    2. Interesuje Wolfie tylko Ty tego nie zauważasz ;_;

      Usuń
  5. Rekordziści xD Przez te dwie godziny stado mogło legnąć w gruzach -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Powyższy komentarz byl nieprawdziwy.

      Usuń
    3. Tzn. wczoraj byłam ponad 6 godzin w kompie, by to stado jednak pielęgnować - zrobiłam loterie, wszystkich z silverem powstawiałam, starałam się poprawić sytuacje itd.. wiele się działo, inne już by dawno legło w gruzach, a nasze może znowu dostanie jakiś medla za takie akcje :d

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    5. Jaki był? Bo nie zdąrzyłam przeczytać, zanim weszłaś XD

      Usuń
    6. Wiem tylko chodzi mi o to, że to "długie" odejście WD i Nerona spowodowało naprawdę wiele niemiłych komentarzy, wiele odejść koni itp. Nie bierz tego tak dosłownie xD

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    9. Otóż nie:
      skargę dostaję jedną na tydzień i to jeszcze najczęściej na nieśmiałą

      loteria była planowana już dawno

      wszystko jest jak najbardziej sprawiedliwie

      Usuń
    10. Na Nieśmiałą?

      Usuń
    11. Dość często właśnie tak xD Póki był chat, no na nią przychodzily

      Usuń
    12. pomyśl Rose:

      -Czy ktokolwiek normalny wysyłałby skargę na CIEBIE na twoje pw? C:
      -Ok a czy wprowadzenie jej kilka minut po moim i Nerona odejściu nie było formą odwrócenia uwagi? ._.
      -Nie skomentuję tego bo to jest jak (tu porównanie którego mi brakło)

      Usuń
    13. Aha xD
      A jeśli będę chciała wymienić Miłosną Barwę na zr to rozumiem, że dostanę 100zr, czyli tyle ile ona kosztuj?

      Usuń
    14. - A może ty jesteś nienormalna? Tzn. to wiadomo xD
      - Fajny pomysł, nie pomyślałam :D
      - Ostrożnie, bo odejmę ci zr

      Usuń
    15. nom Nieśmiała powinna szybko zmienić imię O_P

      Usuń
    16. -a niby nie wiesz? XD tylko ja mam odwagę opluć twoją twarz ^^ Jeśli chcesz mogę przesłać ci na pw wszystkie skargi. A TROCHĘ tego jest. Około 60.
      -nom zawsze fajnie jest naginać prawdę C:
      -ja tylko cytuję Wisławę Szymborską O_o

      Usuń
    17. "Nie skomentuję tego, bo to jest jak (to porównanie, którego mi brakło)"

      Ja chociaż nie zapomniałam o znakach interpunkcyjnych i nie przeginaj

      Usuń
    18. jakoś lubię się kłócić C:

      Usuń
    19. Interpunkcja to coś zupełnie nie przydatnego w Internecie C:
      (chyba że piszesz by nie jeść mięsa xD)

      Rose nie unikaj proszę nieprzyjemnych tematów U_U

      Usuń
  6. Ty to się nie znasz na żartach ;_;
    Wtedy wszyscy w szkole byli, nie ma co ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulubione miejsce na świecie? Obok Shanti ♥ Shanti musimy Ci wymyślić jakieś królewskie imię :'D I tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chce ktoś się wymienić, mam do zaoferowania miłosną barwę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shanti pewnie by mi jeszcze bardziej omamić Nerona XD

      Usuń
    2. Przeczytaj komentarze, miał ktoś do oddania Miłosną Barwę

      Usuń
    3. Ale ja chcę komuś dać Miłosną Barwę

      Usuń
    4. Przepraszam, CHCIAŁ ktoś Miłosną Barwę, a nie miał xD

      Usuń
    5. pomocna jesteś Rose nie ma co XD

      Usuń
    6. WŁAŚNIE XD

      Usuń
    7. No ale co, wszystko ma im sprawdzać alfa? No bez kitu, sami mogą ;_; Już wiele rzeczy dziś im szukałam

      Usuń
    8. Np. szukała hm.. hm.. Wymyślcie coś, bo mi nic do głowy nie wpada XD Pusty łeb mam ^^

      Usuń
    9. szukała dziury w całym! XD

      Usuń
  9. A co mam do wyboru?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej kasę. Hajs musi się zgadzać. Będzie na dom uciech XD (And You know what I mean...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faith nie spodziewałam się że ty tak .... jak to Loon ujęła...

      Usuń
  11. No to właśnie chcę wiedzieć co ona ma, albo co ona może mi zaoferować xD

    OdpowiedzUsuń
  12. A masz coś jeszcze xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam Czasową Klepsydrę xD

    Sorry, ale na telefonie nie działa mi odpowiadanie na komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na czasową klepsydrę to nie chcę xD
    Rose jeżeli chcę wymienić Miłosną Barwę, to ona kosztuje 100zr, więc tyle za nią dostanę, tak?

    OdpowiedzUsuń
  15. Włączcie czat C; Tym razem będę spokojna. Na Shanti, Królową Siedmiu Królestw przysięgam :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ykhymgh...
      Słabe! Lepiej na Kiti, Krulowom Ośmió Krulestf i Podwurek

      Usuń
    2. no tak na KITI królową (tu niewybredny epitet)

      Usuń
    3. Mi tam pasuje Shanti 8D XD

      Usuń
  16. Rołz, a można dawać sobie ZR za nic? xD Ot, tak, jako prezent? No bo jak już będzie Grejs (czytaj: jak już będzie mi się chciało wypełnić i wstawić formularz xD) to się jej przydadzą ZR...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może wprowadzisz coś takiego Rołz <3
      w tedy moi FANI wpłacą po 5 zr i będę mogła rozrabiać bez konsekwencji ^^

      Usuń
    2. HAHAHA XD

      Usuń
    3. I czyste chamstwo XD

      Usuń
    4. Nom :'(
      Shanti weź napisz ze mną opowiadanie, bo mi się nudzi xD

      Usuń
    5. no co? >.<
      ludzie mnie koffają XD

      Usuń
    6. To se prześlij zr z Tyriona jak dorośnie, albo zrób konia na zr xD

      Usuń
    7. nom wydoję Scintillę <3

      Usuń
    8. A ona jest jeszcze w stadzie o.O

      Usuń
  17. JA DAM CZAR MŁODOŚCI ZA MIŁOSNĄ BARWĘ!!!!!!!!

    Nieśmiała

    OdpowiedzUsuń