środa, 24 kwietnia 2013

Nowy członek! Dark Side



























Imię: Dark Side
płeć: klacz
wiek: 2 lata
cechy: uparta, ambitna, buntownicza, zaborcza, stanowcza, wredna, chamska, wścibska, nieustępliwa, charyzmatyczna, śmiała
stanowisko: morderczyni
żywioł: psychika, śmierć
moce: władanie umysłem innych koni, zna daty śmierci wszystkich- swoje i nie tylko, zaginanie czasoprzestrzeni, ożywianie i zabijanie istot (oprócz koni), niewidzialność.
partner: jeśli ktoś ją poskromi....
rodzina: nie ma (--historia)
historia: jest córką Szatana. Parę tysięcy lat temu na świecie mieszkały jeszcze Demony- dobre i złe. Miały one dar ożywiania i tworzenia innych istot. Dark Side, stworzona przez Demona Dobra, przeszła na stronę zła, za namową znajomych. Kiedy zobaczyła, co się z nią stało, było już za późno. Po jakimś czasie nawet zaczął jej się podobać jej charakter i nowe cechy. Przestała panować nad sobą. Czuła się jednak samotna, więc postanowiła dołączyć do SBR...
właściciel: PuckConnolly

8 komentarzy:

  1. Kolejna bed gerl? Ile was jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lunejku- nie wiesz to się nie wtrącaj. Mam kontrakt z WD...

      Usuń
    2. Jasne, jasne. Nie chodzi mi już o samą Wolfie. Chodzi mi o to, że te wszystkie ''niegrzeczne'' się już znudziły C:

      Usuń
    3. Ta klacz została stworzona z prośbą WD....sama się z resztą spytaj...

      Usuń
    4. Hejom co tom u wos?
      (dialekt wieśnioka)

      Usuń
    5. A dobrzu, dobrzu się wiodzie...xD
      Piszemy razem Opo WD??

      Usuń
  2. dużo, jeszcze będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Troche przypomina mi w mocach i żywiołach Sombrę

    OdpowiedzUsuń