piątek, 19 kwietnia 2013

Od Thunderstruck, Nerona i Shadow Drago

Niedawno dowiedziałam się o Wolf Dark. Bardzo mi się spodobał jej charakter. Chciałam ją poznać. Szłam właśnie w kierunku lasu kiedy zobaczyłam jakiś kształt.
**********
-Czego tu szukasz?-prychnęłam do klaczy. Pilnowałam granicy. Z krótkiego aczkolwiek jakiegoś już doświadczenia wiem, że wielu chciało spotkać Wolf Dark, bestię czającą się w lesie.
*****
-A co Cię to?- odepchnęłam klacz. Leżała na ziemi. Zaraz się podniosła i zagrodziła drogę.
-Może łaskawie się cofniesz?- parsknęłam- czy sama mam sobie zrobić drogę?
*****
-Pilnuje terenów stada.-odparłam ze stoickim spokojem.-Konie mają zakaz przechodzenia. Tylko Alfy i Bety mogą.
-Posuwaj się.-warknęła i chciała zaszarżować w moją stronę. Kopnęłam ją prądem. Niegroźnie ale boleśnie.
-Jak już mówiłam, to mój obowiązek. Rób co chcesz ale i tak nie przejdziesz.-odparłam dalej spokojna.
*****
-Ha ha- zaśmiałam się- słuchaj mała, jak będę bardzo chciała to bez problemy przejdę.
-Nie na mojej warcie nie!- odpowiedziała
-A założysz się?- oczy zaczęły mi się świecić jak bazyliszkowi mogę ją zmienić w kamień albo zabić
*********
-Thunderstruck, koniec twojej zmiany.-usłyszałam z daleka. Wzruszyłam ramionami.
-A przechodź. Mam to gdzieś.
*****
Przeszłam przez granice. Bardzo chciałam poznać WD. Wydawała się w moim typie. Dziwne że tak klaczka tak odpuściła, ale i tak nie chciałam się teraz bawić
*****
*Neron*
-Czego tu szukasz dzieciaku?-warknąłem gdy ujrzałem obcą klacz.
-Tylko nie dzieciaku.-obruszyła się.
-Wara stąd.-syknąłem
*****
-Bo niby co?- parsknęłam
-Bo niby to!- warknął
Domyśliłam się że on pewnie też jest wyrzutkiem. Fajnie.
-Znasz może Wolf Dark?- spytałam nagle
******
-To moja partnerka.-uśmiechnąłem się chytrze.-Ale ty do nas nie dołączysz, nie masz szans.
*****
-Jeszcze mnie nie znasz- parsknęłam
-Ale widzę jaka jesteś- odpowiedział dziwnym tonem
-To co widzisz to za mało!-uśmiechnęłam się
-Udowodnij- zaśmiał się ale chyba liczył że się przestraszę
********
Klacz wykonała parę niezgrabnych ciosów ale byłem szybszy. Powaliłem ją delikatnie na ziemię.
-Poćwicz jeszcze.-mruknąłem.
****
-Nie jestem w formie- mruknęłam
-Jaasne- zaśmiał się
-A żebyś wiedział- kopnęłam go w klatkę piersiową- nie znasz mnie a naprawdę mam potencjał
-Mhmm- mruknął
*****
-Porozmawiaj z Wolf Dark.-uległem w końcu.
****
-Gdzie mogę ją znaleźć?- spytałam
-Teraz pewnie jest z dziećmi- spojrzał za siebie
****
-No to ją dogoń i się pytaj.-odparłem. Potaknęła głową i ruszyła w stronę polany.
*****
Dobiegłam w stronę polany. Zobaczyłam Wolf Dark. Jak już mówiłam bardzo ją podziwiałam i chciałam porozmawiać
<Wolf Dark>


Od Silvera - Shadow Drago, za przejście przez granicę -5 zr 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz