czwartek, 18 kwietnia 2013

Od Delice - Jak się tu znalazłam?

No cóż, życie młodszej siostry nie jest łatwe... Miałam być betą, miałam żyć w dostatku i luksusie ale niestety... Moja starsza siostra nigdy nie była wobec mnie łaskawa. To ona przejęła rolę bety wyganiając mnie ze stada... Niestety ani alf, ani rodziców o zdanie nie zapytała. Zostałam wygnana, długo błąkałam się szukając miejsca dla mnie. Po długiej drodze doszłam do jakiejś łąki. Było tam dużo koni, przynajmniej będzie bezpiecznie. Alfy chętnie przyjęły mnie do stada. Tam odnalazłem swe prawdziwe miejsce. "Teraz tylko znaleźć partnera" - pomyślałam, jednak narazie postanowiłam zająć się innymi rzeczami. Zostałam nauczycielką podstaw, podoba mi się to stanowisko. Byłam mega szczęśliwa, 
pozwiedzałam nowe tereny, jutro czeka mnie nowy dzień w stadzie. 
Łiiiiii!!!!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz