niedziela, 21 kwietnia 2013

Od Rose - CD historii Balou

Przerwałam jedzenie. Popatrzyłam na niego.
- Nie martw się. Shanti widocznie nie była tą odpowiednią... Ta odpowiednia...
Pokręcił głową.
- Tak, ta odpowiednia nie poddałaby się i jeszcze nie spiskowałaby przeciw nam...
Westchnęliśmy jednocześnie.
- Pierwszy członek, taka ważna osoba...
- Nadal jest ważna - przerwał mi Balou. - Ważna.
Wróciliśmy do jedzenia, ale trawą nacieszyłam się tylko przez parę sekund.
- Mamy już następną betę. Wiem to.
Wyplułam rośliny.
- Kto?! - podekscytowałam się.
---
- Sama o tym mówiłaś, Rose... Faith! Jest genialna.
Potaknęłam na tak.
Przypomniałam sobie wszystkie sytuacje z klaczą. Faktycznie - pomocna, miła, towarzyska. Potrafi dopilnować każdy obowiązek.
- Czujesz coś do niej? - spytałam szczerze.
Uśmiechnął się.
- Jeszcze nie, ale łatwo będzie. Zbliżę się do niej. Trudno jej nie pokochać. Już wiem, czemu ma Levela.
Przełknęłam ślinę.
- A co z Level'em?! Właśnie, on...
W ogóle się tym nie przejął.
- Mamy przecież plan. Ogier na pewno znajdzie kogoś lepszego, a przyszła beta się o to postara. Podobno ma na oku klacz dla niego. Jak na razie nie ma jej jeszcze w naszym klasie, ale to jej dobra przyjaciółka. Jeśli będzie chciała, to tu przybędzie.
---
I już było wiadomo. Tak, Faith - jej imię będzie wielkie!

<Faith?>

15 komentarzy:

  1. Fajny plan ;;_;;
    Nie liczcie że Level zaangażuje się w nowy związek. Nie liczcie ;;_;;
    Wolę zostać sam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Level dołacz do naszej partii Palikonia by walczyć z takimi.. takimi... nie powiem bo mnie wywalą xD

      Usuń
    2. WD ja chętnie dołączę ! Jam będę wygłaszać przemówienia xDD

      Usuń
  2. Rose !!!!!! Grrrrrr ... Nie mogłaś zamienić ról?! FOCH FOREVER!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rose, mówiłam, że miało być odwrotnie... Faith ma zostać z Levelem. Chyba że on się zgodzi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie , nie.. Nie chce psuć tego co psuje.. Jak chcesz to chcesz..
      Jestem po stronie abyś była betą.

      Usuń
    2. Ohh No!
      Fiht nie może być betą. Od początku koło tego stanowiska rozwala się jakieś związki, które bez niego by się nadal trzymały. Rose to jest smutne ;-;

      Usuń
    3. Ale nowa nie może zostać betą...

      Usuń
  4. Jakiś anonim kiedyś miał całkiem dobry pomysł. Pisał, że dobrze by było, gdyby bety mogły, ale nie musiały być razem. I to by było dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom nawet nawet ^^
      i potem dziecko bety byłoby przyszłą betą XD

      Usuń
    2. nom ale to wersja demo
      tak na prawdę to Sky zostanie BETĄ BO JAK CZYTAŁAM ZACNY BALOU PODRYWA MOJĄ CÓRECZKĘ!

      Usuń
  5. Mam najlepszy pomysł . Może niech Faith nie zostanie betą. Niech dadzą inne stanowisko np. Delta? Lub będzie betą i dodadzą i stanowisko ,, Partner/Partnerka bet " Czy coś....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom niezłe Helena. Podobno Heleny z natury mają dobre pomysły C:

      Usuń