czwartek, 18 kwietnia 2013

Atak na stado - usunięta zakładka "Konie"!

Koszmar!
Okazało się, że Shanti albo Balou (administratorzy bloga, zaraz po Petpoint i Alkatrass) usunęli całą zakładkę "konie"! Mimo, że trudno w to uwierzyć, to  C H Y B A  właśnie oni. Jak na razie odebrane są im prawa.
Gdy wyglądało na to, że wszystko od początku, może nawet i koniec stada, okazało się, że... Wena miała tą zakładkę otwartą! W tej chwili ma ona trafić na mojego emejla. Jeśli tak się stanie, klacz dostanie 10-15zr. Uff... Trzymajcie kciuki, że się uda!

EDIT: Okazało się, że ktoś przed usunięciem zakładki, zapisał ją! Ufff... Dobrze, że skończyło się tylko na takim "żarcie", ale przez to było wielkie zamieszanie, a więc będziemy szukać osoby, która to zrobiła.

21 komentarzy:

  1. Tak Wena, tak. Jakby było koniec stada to bym się załamała
    -Martel

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli jednak warto mieć około 6 zakładek do jednej strony otwartych ;_;
    Nie ma za co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak xD A ja ją akurat zamknęłam, gdy wy mi napisałyście o tym problemie xD

      Usuń
  3. Dobrze żę ktoś ją zapisał

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Fakty i dowody na moją niewinność :
      1. Do godziny 15:30 byłam w szkole - nie miałam dostępu do blogspota/nie ładuje mi się na komórce/i tak nie korzystam z neta w szkole.
      2. Zaraz po szkole jechałam do stajni, wróciłam o godzinie 19:30 - tym bardziej nie korzystałam z internetu.
      3. Do godziny 21:40 odrabiałam lekcje i weszłam na komórce wcześniej o godzinie 21:07 i dlatego tylko taki krótki napisałam komentarz.

      Usuń
    2. Ja ci wierzę. Widocznie może alfom włamał się jakiś haker(?) albo coś.
      Shanti i Balou są niewinni.

      Usuń
    3. Dziękuję Weno. Ja również uważam, że Shanti jest niewinna. Ona nie zrobiłaby czegoś takiego alfom.

      Usuń
    4. Nom, jej nawet nie było...Ja myślę że ktoś zna hasło do jakiegoś z adminów...

      Usuń
    5. Dlatego ja już zmieniłam hasło na długie i niezrozumiałe :D.

      Usuń
    6. Dziękuję, że mi wierzycie.. Ja bym takiego czegoś nie zrobiła! D; Zaley mi na tym Stadzie i nie wiem, po co mi to miałoby być?

      Usuń
  5. Tak. Balou i Shanti są nie winni
    -Martel

    OdpowiedzUsuń
  6. No bo w sumie to nie logiczne. Po co byście usuwali zakładkę. No pomyślcie, przecież to bez sensu.
    -Martel

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie logicznie myśląc: po co oni mieli by to robić? Nie mają motywów, poza tym zależy im na stadzie :)
    ~Rudy

    OdpowiedzUsuń
  8. Hasło zmienione na trudniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś była już sytuacja, gdy ktoś zmienił "Strona główna" na "Strona gówna" czy coś w tym stylu. Wtedy była też Shanti i Balou, ogier mi to wtedy zgłosił.
    Do dziś nie wiem, kto to zrobił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienił wtedy ktoś Stado Białej Róży na Stado Sranej Róży na zakładce. Uwierz mi, ani ja ani Shanti nie zrobilibyśmy wam takiego ,,żartu'' z zakładką ,,Konie''. Zmieniłyście hasła? Shanti i ja już to zrobiliśmy.

      Usuń