sobota, 20 kwietnia 2013

Raport nr 19

Raport nr 19

----------
1. Niestety, chat został na kilka dni zamknięty! Przestańcie się kłócić o głupoty! Jeśli ktoś chce linka do niego, a mu ufam, to pisać.
2. Zrobiłam ankietę o tym, czy Shanti powinna zostać betą. Niestety, zaczęła spiskować, a więc ankieta jest już nieaktywna. Lubiliśmy ją, ale już nie chce być betą...
3. WD mówiła, że w stadzie jest za mało demokracji, mimo, że było jej nadto (obserwowałam inne stada). Zrobiłam jej jeszcze więcej, ale wtedy zaczęły się skargi, że za mało robię z członkami. Zaczęłam wtedy konsekwentnie kickować oraz banować, oczywiście po wielu ostrzeżeniach. Nadal coś wam nie pasuje, więc może po prostu unikajcie pisania na chacie? Stado jest głównie do opowiadań :)
4. Dodałam do zakładki "Złote Róże" poradnik, co zrobić, jeśli będzie miało się zr na minusie.


Pozdrawiam, Rose ♥

86 komentarzy:

  1. ponad 100 członków!

    z czego połowa nie napisała pierwszego opowiadania.
    GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom. Ponad 100? Większość odchodzi --_--

      Usuń
    2. nom ci co jeszcze cokolwiek piszą XD

      Usuń
    3. Rose (na laptopie mamy)21 kwietnia 2013 13:55

      Droga Wolfi, i tu się mylisz. Mamy bardzo wiele postów i wiele osób pisze. Wiele osób odchodzi teraz przez chat, a jeszcze więcej przez zamiany (np. Julcianow). Z wieloma osobami komunikujemy się, pilnujemy i chociaż to jedno opowiadanie na tydzień wiele pisze.

      Usuń
    4. ha ha ha ^^
      tu masz schizy Rose xD
      serio PONAD połowa nic nie robi a wy jesteście w tym gronie
      i nie chodzi tylko o opowiadania ^Y^

      Usuń
    5. baaaaardzo wiele bezsensownych postów o niczym U_U

      Usuń
  2. pewnie ja jestem ta najbardziej zaufana ^U^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się że Shanti spiskowała. Kto by przeciw wam nie chciał spisku tworzyć? ;O

    OdpowiedzUsuń
  4. co to znaczy że spiskowała xD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciała wolności słowa i by nie wciskali jej przez paszczę stanowiska bety

      Usuń
    2. Rose (na laptopie mamy)21 kwietnia 2013 13:56

      Nie będzie betą (trochę na szczęście, bo widzę, że byłoby źle)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. pozostaje jeszcze komentowanie ^U^

      Usuń
    2. WD komenty też możemy odebrać.

      Usuń
    3. Taaaaa....na pewno to zrobicie. Tak szczerze, to regularne opowiadania pisze mniej niż połowa koni!! Poza tym: w opisie stada jest napisane, że stado służy również poznaniu ciekawych ludzi. A jak mamy ich poznawać bez chatu i, jak mówi Balou, komentów?!

      Usuń
    4. Możecie mnie usunąć. Do niczego się już nie przydam.

      Usuń
    5. BALOU możesz zamknąć mordę w kubeł? OUO

      Usuń
    6. zrobią bo są komunistami U_U
      poznawanie ciekawych ludzi poprzez słuchanie alf i lizanie Rose tyłka na podobieństwo Balou

      Usuń
    7. Tak Wolfie, tyle że już są komunistami! I co do Balou to też prawda, liże tyłek Rose.

      co do alf: MAM POZNAWAĆ LUDZI PRZEZ SŁUCHANIE SIĘ WAS I LIZANIE WAM TYŁKÓW... INTERESUJĄCE...

      Usuń
    8. Balou jak bardzo chciałabym zatrzeć twoje błędy tak te na górze mają świętą rację.

      Usuń
    9. Rose (na laptopie mamy)21 kwietnia 2013 14:01

      Kiedyś nie było chatu i było lepiej, gdyż ludzie poznawali sie przez opowiadania i komenty. Kiedy on powstał i za wiele osób już pisało, zrobił się chaos = niepotrzebne kłótnie. Zaczęłam więc kickować i teraz mają zażalenia? o-o

      Przykro mi, ale muszę odebrać niektórym zr za nieprzestrzeganie regulaminu:
      Wolfi
      Lunej
      Koń Arabka Jasło
      Country

      Dziękuję C: A co do tego stada, to w przeciwieństwie do wielu, macie tu bardzo dużo wolności i demokracji.

      WD, widzę, że nic ci nie pasuje. Albo się uspokój, albo, choć będzie mi bardzo przykro, odejdź... Bo to nie ma sensu, jeśli masz tylko narzekać. Pomniczka nie będzie C:

      - Rose

      Usuń
    10. Ok Rose myślę jednak że osoby, które cie posłuchają nie znajdą wielu ludzi w twym tyłku

      Usuń
    11. Masz -10zr :) Odbieram ci więc coś z twoich mocy. Jeśli nazbierasz -20zr, będziemy musiały cię wywalić i reszta powinna się ułożyć, bo będzie tęcza xD

      Usuń
    12. Usuń mnie.
      I nie drażnij lwa, Pani.

      Usuń
    13. Tęcza? Z takimy alfami do D***? i Shanti? Tsaaaa

      Usuń
    14. UWAGA!
      szukam kogoś kto odejmie Rose 1020 zr!

      Usuń
    15. Mogę jej dać kopa w cztery litery ^^

      Usuń
    16. Anonimowy, wiesz, że można cię znaleźć po adresie IP?

      Wolfi, przykro mi, ale chyba już dziś będziesz musiała "odpaść". A luneju nie przesadzaj, matka jak na razie tobą rządzi, nie ty ^^

      Usuń
    17. Taka jest moja wola a waszym zasranym obowiązkiem jest ją spełnić skarbie. Jeśli chcę aby mnie usunięto to macie mnie usunąć. ;)

      Usuń
    18. To w takim razie looneya też do aresztu

      Usuń
    19. Ja mówię o usunięciu a nie celibacie. Subtelna różnica.

      Usuń
    20. Anonimowy- to balsam na moją duszę <3

      Usuń

    21. Thank You <3

      Usuń
  6. Po prostu mnie usuńcie, naprawdę nie męczmy się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze, to stado zeszło na psy. Zastanawiam się, czy nie odejść,ale szkoda mi paru fajnych ludzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no ja robię bloga i przenoszę na niego wszystkich fajnych ludzi <3

      I HAVE SUPRICE FOR YOU

      Usuń
    2. Ciekawe. Nawet bardzo.

      Usuń
    3. WD- jestem z tb foreveeeeeeer xd napisz na PW, jak już będzie to stadko

      PuckConnolly

      Usuń
  8. To mnie też tam dasz ^^

    Ńirvana

    A i no zrób chamszczyku CD na PW ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoej
    nie zrobie cd ja walczuje tu o wolność XD

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamknij mordkę i uruchom palce, ja czekam

    Nirvana

    OdpowiedzUsuń
  12. Luneju, szkoda, że nasza "rodzinka" się rozpadła ;C

    Wolfi i Luneja usunę w wolnym czasie i wszystko wróci do normy, oby. I miejmy nadzieje, że będzie poźniej już coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy żal mi cię, nie podszywaj się pod alfę. A jeśli nim/nią jesteś to i tak wiemy że ich nie usuniesz

    OdpowiedzUsuń
  14. RÓB TO CD DO STU BECZEK PIERDÓW LOONEYA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny/a drażniący/a lwa? Odpuścilibyście sobie. Przy niedzieli.

      Usuń
  15. Komunizm (od łac. communis – wspólny, powszechny[1]) – system społeczno-ekonomiczny, w którym nie istnieje własność prywatna, a całość wytworzonych dóbr jest w posiadaniu wspólnoty, której członkowie są równi.
    W pismach Karola Marksa, Fryderyka Engelsa i innych teoretyków marksizmu, komunizm jest przyszłym ustrojem rozwiniętych społeczeństw, w którym wspólnota własności obejmować będzie przede wszystkim środki produkcji. Potocznie komunizmem nazywa się też ustrój polityczny zaprowadzony w państwach, w których władzę zdobyły partie komunistyczne.
    Jako ideologia, komunizm ma charakter skrajnie lewicowy. Jako sposób stworzenia społeczeństwa komunistycznego marksistowski komunizm od początku wskazywał „obalenie przemocą całego dotychczasowego ustroju społecznego”[2]. Miało to się stać za sprawą rewolucji proletariatu. Ważnymi elementami ideologii komunizmu są internacjonalizm i ateizm, ponieważ komuniści uważają, że wszyscy ludzie są równi bez względu na narodowość, rasę czy religię, a podziały te są ich zdaniem szkodliwe i prowadzą do konfliktów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rose i Silverze- jesteście na serio super osobami, ale prowadzenie bloga wam wg mnie nie idzie dobrze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze napisane Anonimowy

      Usuń
    2. Gdyby nam źle szło, nie byłoby aż tak popularne.

      Usuń
    3. Huehue....Wild zawsze dobrze pisze...xd

      Usuń
    4. jest 100 członków
      połowa nie daje znaku życia

      Usuń
  17. Nie, naprawdę usunę + zablokuję za chwilę komentarze do czasu, aż wszystko się uspokoi i powróci do czasu, zanim zaczęła mieć coś do nas WD :0

    OdpowiedzUsuń
  18. tak teraz tak mówisz bo chcesz nastraszyć ja mówie to stado kiedyś było fajne dzisiaj upadło i nie może wstać... wszystko robicie żebyśmy byli ściśnięci i pisali TYLKO opowiadania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, właśnie nie o to tylko chodzi.
      Chodź stada polegają głównie właśnie na tym, ale po to powstał chat, by było można też sobie luźno i szybko pogadać.

      Usuń
  19. NO WŁAŚNIE NIE MOŻNA SOBIE POGADAĆ BO ZACNE ALFY ZABLOKOWAŁY CHAT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zrobiłyśmy blędu. Był powodem kłótni i razem z resztą zadecydowałam, że musi zniknąć.

      Usuń
    2. powodem kłótni była komuna U)_(U

      Usuń
  20. Nie no zabrali Czat, zabrali WD...i znowu będzie ze 100 komentarzy. WD wróć bo bez ciebie się zanudzimy!

    OdpowiedzUsuń
  21. lol jak Rosee mnie przeprosi i zrobi rachunek sumienia to wracam XD

    OdpowiedzUsuń