czwartek, 25 kwietnia 2013

Od Tyriona i Mefista - CD opowiadania Wei i Tyriona

Nie byłem zbytnio chętny do pomocy. Co ona sobie myśli, ta Wea? Mam pomóc wyrzutkowi? No, ale to moja siostra, nie mogę odmówić...
*****
Skuliłem się pod drzewem. Kilka postaci w długich ciemnych opończach wpadło na polanę. Byli jak ludzie. Różnił ich tylko jeden szczegół anatomiczny. Mieli odwrotny staw kolanowy. Teraz przypominali bardziej psy niż ludzi....
******
Przełknąłem ślinę widząc krążące na łące postacie. Zauważyłem także kulącego się pod drzewem Tyriona..
- One boją się ognia, już ci to mówiłam! - syknęła mi na ucho Wea. - Odstrasz je..
*******
Wendigo zrzuciły opończa. Zniekształcone ciała i ostre zębiska. Rozglądały się dookoła w poszukiwaniu czegoś jadalnego...
*******
Zawahałem się. Miałem ochotę uciekać stąd jak najdalej, jednak teraz już nie mogłem. Wea pchnęła mnie zniecierpliwiona. Przełknąłem ślinę i posłałem w stronę Wendigo wielką kulę ognia.
***
Psowate wytrzeszczyły ślepia w przypływie niepohamowanego, dzikiego gniewu.
Nagły dławiący się w śmierci krzyk potworów.
Leniwy swąd spalonych ciał unosił się w powietrzu....
*****
Potwory zaczęły się palić. Krzyczały przeokropnie, jednak.. nie ruszały się z miejsc. Wykorzystałem to i spaliłem od środka 5-ciu z nich. Padli na osmoloną trawę. Pozostałych otoczyłem ciasną kulą z ognia.
*****
Nie wiedziałem co robić. Po prostu znieruchomiałem...
******
Zciaśniłem koło i po chwili reszta potworów także się spaliła. Przede mną leżało 15 spalonych istot... Spściłem głowę.
*****
Teraz coś mnie ścisnęło za gardło. Także spuściłem głowę. Teraz już wiedziałem że tu nie pasuję. Zupełnie...
*****
Popatrzyłem na źrebaka. Wyglądał marnie.
*****
Cały się trzęsłem. Miałem tylko dwa wyjścia: albo podejść do nich i podziękować oraz znów wyjść na mięczaka. Lub uciec...

Od Rose: PRZECIEŻ TYRIONA NIE MA!!!

C.D.N.



9 komentarzy:

  1. Też czytaliście "Tu żyją smoki- Imaginarium Geographica", aby znać Wendigo?? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. tak ja czytałam ale one nie są jedynie w tej książce ;)
    to kryptydy o-o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD I podobało ci się? Mi bardzo...

      Usuń
    2. nom było świetne <3
      myślę, czy nie sfabularyzować opowiadań na podstawie tej książki o-o

      Usuń
  3. WEA PODRYWA TYRKA !!! GRRRR....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Tyriona nie ma... Kiedy WD i lunej odeszli, usunęłam takze ich źrebaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja przysłałam ci formularz ^^
      -WD

      Usuń