środa, 24 kwietnia 2013

Nowa klacz! Rizana

Imię: Rizana
Płeć: Klacz
Wiek: 1 rok
Cechy: Jest bardzo nieśmiała. Nie lubi zawierać nowych znajomości. Nigdy nie lubiła brykania i zabaw. Zawsze wolała leżeć i wpatrywać się w chmury albo ćwiczyć moce. Jest przyjacielska, ale bardzo nieufna w stosunku do obcych. Chciałaby znaleźć przyjaciółkę, z którą mogłaby całymi dniami plotkować. Wydaje jej się to jednak niemożliwie. Kto chciałby przyjaźnić się z nudną klaczą, za jaką uważają ją wszyscy?
Stanowisko: Obrończyni, wojowniczka
Żywioł: Magia, Czas
Moce: wszystko związane z czasem, wszystko związane z magią, włada myślami, czyta w nich, może zamienić się w NICOŚĆ (czyli w powietrze, mrok, pył, itp.)
Historia:
Miałam młodych właścicieli. Wszyscy zachwycali się moim talentem ujeżdżeniowym i skokowym. Niestety moja pani ciężko zachorowała i potrzebowała zmiany klimatu. Zostałam sprzedana do prestiżowej stajni. Miałam bardzo dobrego jeźdźca, który ... nie kochał koni i stosował metodę bata. Byli jednak tacy, których zachwycałam. Kupiła mnie pewna dziewczynka. Bardzo mnie pokochała i nazywała ,,jej złotkiem''. Pewnego dnia wpadła do stajni, płacząc.
- Dostałam jedynkę z niemieckiego. Tata stwierdził, że to przez ciebie i chce cię oddać do rzeźni. Uciekaj!
I wypóściła mnie. Biaegłam dzień i noc aż dotarłam do terenów Stada Białej Róży.
Właściciel: Czeladniczka

1 komentarz: