poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Od Shanti - CD historii Balou

Ogier przypatrywał mi się badawczo czekając na moją odpowiedź. Ja po prostu nie wiedziałam co powiedzieć....
- Balou.. ja też. - powiedziałam wolno. - Jesteś wspaniałym ogierem, ale..
Nastąpiła niezręczna cisza. Nikt z nas nie odzywał się długo, aż w końcu Balou przerwał:
- Ale co? - zapytał cicho.
Westchnęłam cicho.
- Wiem, że zależy ci na mnie. Wiedz o tym, że mi też. - wyznałam. - Ale boję się przyszłości...
Balou posmutniał. Spuścił głowę na dół. Nie chciałam, żeby było mu smutno.
- Zresztą... - chrząknęłam. - Nie obchodzi mnie przyszłość. Co będzie, to będzie.
Ogier spojrzał na mnie z błyskiem w oku. Uśmiechnęłam się lekko.

< Balou? >

5 komentarzy:

  1. Trudna miłość. Jakie to fascccynujące! Shanti wystąp w Kocham Enter!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah ;3
      Nie, dzięki, nie będę się ośmieszać XD

      Usuń
  2. Już się ośmieszyłaś xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cicho bądź anonim

      Usuń
    2. Anonim Anonimem pogania i Anonimem goni. Może trochę kreatywności ? Przecież możecie się nazywać choćby : Anonim, Gal Anonim, Gall Anonim, Gal Anonimowy, Gall Anonimowy, itd.

      Usuń