piątek, 5 kwietnia 2013

Od Milki


Pewnego razu wybrałam się na wycieczkę . Śnieg jeszcze topniał , ptaki wesoło świergociły , nad moją głową przeleciał bocian . Pogoda zapowiadała się pięknie - wybrałam się wczesnym rankiem . Szczęście mi dopisało pomyślałam :
-
Może znajdę dziś przyjaciół ?
Poszłam sobie wydeptaną ścieżką , jeszcze nie wiem dokąd , jeszcze nie znam terenu . Mam nadzieję że w dobre strony . Stąpając lekko po błocie zauważyłam pasące się konie . Podeszłam bliżej i spytałąm :
- Witajcie , gdzie jest las ?
- Idź na lewo i w potem prosto , zobaczysz nagle obraz poszarzeje .
Nie zwracając większej uwagi na słowa koni popędziłam tak jak mi kazano . Zatrzymałam się pod jednym z drzew . Nagle otoczyły mnie jakieś konie .
- Co tu robisz ?!!!! - powiedział jeden z nich ( Neron )
- Nic ja ... ja ... ja.... - nie mogłam nic powiedzieć
- Co ? Może chcesz zabrać nam potomstwo ?!
- Nie , ja ja .... Przyszłam na grzyby ! - wydukałam
- Aaa ... ale do jaskini masz się nie zbliżać !
Poszłam po słowach ogiera w głąb lasu pomyślałam :
- Co ! Źrebaki w jaskini ?! No cóż dziwna para ...
Nie myśląc podążyłam z napotkanymi śladami , przypominały ślady wilka .
- Ojej ! Może lepiej wrócić do innych koni ? Tu jest wilk ! - Pomyślałam . Nagle udeżyłam o jakiś głaz , parę odłamków zleciało mi na głowę . Nim się obejrzałam przed moimi oczami stał Neron z dziwnym wyrazem twarzy .
- Mówiłem żebyś tu nie wracała !
- Spokojnie , spokojnie ,, ja tylko chcę wrócić do domu !
Neron przymrużył na mnie oko i się odwrócił , ja korzystając z okazji , podbiegłam pod jaskinię . Skradając się nie zauważyłam że stoi przed mną stoi kara klacz . Wykrzyknęła :
- Co tu robisz ! Jak Neron cię zobaczy to już po tobie !
Jednym ruchem potargała mnie za grzywę i wciągnęła do jaskini .
- Czemu to robisz ?!
- Nie ważne ... , nie chcę żeby dzieci widziały krwawą bójkę .
- Chwila , chwila dzieci ?! W.D ty masz dzieci ?!
- Tak , chcesz zobaczyć ?
- Jasne !
Szczerze spodziewałam się karego ogierka i białej klaczki . A co zastałąm ?
Wolf Dark odsłoniła gęstwinę i pokazała mi swe potomstwo .
- Wilczki!? Tak pewnie są piękne i urocze , ale czemu wilki ?!
- Mają po mamie ...
- No dobrze nie wtrącam się w wasze sprawy . Jak mają na imię ? - spytałam .

<Wolf Dark ? ^^ >

5 komentarzy:

  1. Chcę na nie popaczeć, Waflu, pokaż je nam, zanieś do stada (może ich nie zgniotą xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym je chętnie zobaczyła xD

    OdpowiedzUsuń