piątek, 5 kwietnia 2013

Od Roksany - CD historii Balou

- Wiesz chyba sama tam skoczę ! Cały czas o swoim stanowisku , z miłego i kochanego ogierka zmieniłeś się w arogancką , chciwą i pragnącą władzy skałę , zauważ że kiedy ''kochałeś'' Pianissimę ja cię kochałam a ty teraz z tekstami :
- Bo ona leci na bete ! 
Jesteś .... ach ... szkoda mówić . Szkoda że zapomniałeś co to klacz a tym bardziej miłość ! - Weź sobie do serca te słowa !
Ogier popatrzył na mnie i przewrócił oczami . 
- Weź sobie to do serca .... 
Szybko odepchnęłam Balou i pobiegłam ku rzece . Szybko pędziłam by nasz ''beta'' mnie nie dogonił . Byłam smutna . Nagle znalazłam się przy brzegu .
****
- Skoczyć tu czy nie ? Zresztą i tak mi nic z życia .... 
Zastanowiłam się . Ogier biegł po mnie , nie myśląc wskoczyłam do wody . Pamiętam tylko to uderzenie o potężny kamień i to że gdy się obudziłam nad moją głową stał Balou . Szybko wstałam :
- Co tu jeszcze po tobie , tak zrozumiałam nikogo nie lubisz oprócz Rose , tak , tak rozumiem , tylko po co mnie ratowałeś ?! 

(Balou)

10 komentarzy:

  1. No i kolejna chciała zostać samobójczynią.. Ja się zara popłacze!
    ~Shake

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na reszcie jakiś ogier stoi w mojej obronie , dziękuję :-(

      Usuń
  2. Balou ty idioto po co ją ratowałeś?! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. To ona pisała.
      2. A co miała się utopić ?
      3. Grzeczniej nie można ?

      Usuń
    2. 1. Ok
      2. Noooo ^^
      3. Można można ;***

      Usuń
  3. WIĘCEJ SE POSTAW TYCH SPACJI PRZED ZNAKAMI INTERPUNKCYJNYMI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dooobre. Poza tym: opowiadanie- jar.pl

      Usuń
    2. O co chodzi? To dobre było do uwagi Luneja,a jar.pl to LOL

      Usuń
    3. Właśnie mi chodziło o uwagi Lonieja (moja wersja) :)

      Usuń