wtorek, 16 kwietnia 2013

Od Silvera - CD historii Shanti

- Może być. - usiadłem - A może uda nam się to zrobić na jutro...Nie wiem
- Jutro? Miało być za tydzień! - Shanti popatrzyła na mnie
- Ale jak nam się uda wszystko szybciej to zrobić to może być już jutro
- Fajnie! To ja idę wymyślać inne zawody! pa! - krzyknęła Shanti i po chwili jej nie było
- Ja też chyba idę - powiedział nagle Balou - pa!
- pa! - odpowiedziałem.
Hmm...Jakie by mogły być jeszcze zawody...
Może dla klaczy konkurs piękności?
A nie...to głupie!
Walka z pumami?
Tak!
Dla odważnych koni!
Nic im się nie stanie, oraz innym.
Walczyć będą w specjalnej przezroczystej kuli.
Kiedy ja, lub inni którzy będą pilnować kogoś kto walczy że puma zrobi niebezpieczny cios, nie będzie się mogła ruszać!
Choć nie wiem czy zgodzą się na to inni...
A z resztą jutro to wszystko ustalę...
The End

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz