wtorek, 2 kwietnia 2013

Nowy członek! Szafir

















Imię : Szafir
Płeć : ogier
Wiek : rok
Cechy : miły , stanowczy , odważny lecz trochę nieśmiały , przyjacielski , romantyczny
Stanowisko : wojownik
Żywioł : natura , powietrze
Moce : wszystkie związane z żywiołami , rozmowa z roślinami , szybszy od wszystkiego na ziemi , zmiana w postać z wiatru oraz ziemi , zmiana w huragan , wiaterek itp.
Partner : Zakochany w Delicate ale czy ma jakieś szanse ?
Rodzina : Mama Shila Ojciec Kaspian Młodsza Siostra Iskra
Historia : Urodził się w niewielkim stadzie koni , bez żadnego ważnego stanowiska.Gdy miałem niecałe pół roku , moja mama zmarła.Mój ojciec załamał się i zajęli się mną dziadkowie lecz nie zwracali zbytnio na mnie uwagi.W naszym stadzie jest taka tradycja , że najstarszy syn Alf wyrusza w podróż wraz ze swoim towarzyszem , czyli innym koniem.A że syn Alf był moim najlepszym przyjacielem , wybrał mnie.Oczywiście się zgodziłem.Nic mnie tu nie trzymało.Wyruszyliśmy.Przy granicach tego stada , zaatakowała nas Wolf Dark.Mój towarzysz zginął.Mi udało się jakimś cudem przejść na drugą stronę.Znalazły mnie 2 siwe klacze - Rose i Delicate.W Delicate natychmiast się zakochałem...
Właściciel : Julcianow

1 komentarz:

  1. Już chcesz podrywać naszą młodą alfę władza ci tylko w głowie ! WSTYD

    OdpowiedzUsuń