poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Od Rafaello - CD historii Małej Czarnej (L.P.R.N.)

Postanowiłem zapytać Małą Czarną o coś...
- Myślisz, że będę dobrym alfą?
Klacz nieco się rozczarowała. Chyba spodziewała się innego pytania.
- Dobrym, dobrym... - powiedziała nieco zniechęcona.
Nie wiedziałem, co robić z takim koniem. 
Jak zawsze, musiałem coś niezłego wypaplać.
- Chodźmy do Rose, ona ma zawsze pomysły.
Popatrzyła na mnie jak na ostatniego głupka.
- Maminsynku... Sam nie masz pomysłów?
Speszyłem się. Delikatnie pocałowałem ją w pysk, jakbyśmy już byli parą (choć nie byliśmy) i pocwałowałem donikąd. Nie wiedziałem, gdzie iść. A gdy po drodze napotkałem Rose, która chciała mnie przytulić, odsunąłem się tak, jakbym się jej wstydził. To był nieco odważny krok. 
Ciągle myślałem o La Petite, naszej Małej Czarnej.

<Mała?>

29 komentarzy:

  1. Widziałam różnych idiotów,ale takiego jeszcze nie....xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu odrazu nie napisze że kocha cb i zapyta czy możesz być jego partnerką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest fajne xD

      Usuń
    2. Yyy...
      A kto powiedział, że chce, by Mała Czarna była jego partnerką?
      A po za tym opowiadania typu: "- Hej! - Hej! - popatrzyła na mnie. - Muszę ci coś powiedzieć... - Co? - Kocham cię... Bądź moją partnerką. - wyznałem. - Ja ciebie też!" i koniec opowiadania są dla prostaków ;p

      Usuń
    3. Ja bym nie chciała w końcu Mała Czarna to taki upierdzliwiec.... Nie widzę jej jako partnerki młodego alfy D;

      Usuń
    4. Brawo Debilu, jeszcze nie masz odwagi się podpisać...nauczyli cię koledzy przedszkolni takich słów? Jak nie masz co robić to weź się dokształć. Żal mi cię.

      Usuń
    5. Wprost przeciwnie... Moja wnikliwe dedukcje uazały, że osoby o moim IQ nie powinny zniżać się do wulgaryzmów. Debilu? Fajne słówko dla takiego dziecięca jak ty! ;D

      Usuń
    6. Po za tym-nie wtrącaj się w nie swoje sprawy

      Usuń
    7. Upierdzliwiec to nie przekleństwo????!!! Zajrzyj do słownika, jak ci się nudzi...

      Usuń
    8. Sprawa stada to także moja sprawa ...

      Usuń
    9. Jeśli to dla ciebie przeklaństwo to może zacznij używać zwrotów typu:
      -Ojojoj!
      -Chyba wdepnęłeś w nierówny grunt....
      -kurczaczek bladusieńki
      -a w ostateczności: Lol XD

      Usuń
    10. Taa....znalazł się Komitet Łączenia Par* ....poza tym, skąd mam niby wiedzieć, jakim koniem jedteś??
      * Ludzie,co czytają książki będą wiedzieć...

      Usuń
    11. Sorry,ale nie preferuję rozmów z przedszkolakami przez neta. Nie mam ochoty....

      Usuń
    12. "Jedstem bardzo mądrym koniem"
      Poza tym Raff zasługuje na kogoś ładnego....

      Usuń
    13. Nom nie wypada aby gimnazjalista taki jak ja konwersował z nieogarniętą brzydulą....

      Usuń
    14. Koń w gimnazjum?? Hmmm....ciekawe....a w realu wyglądam tak,jak na avku w howrse, gieniuszu...

      Usuń
    15. Nom ^^
      Chodzisz do gimnazjum ? Bo raczej nie znasz skrótu...

      Usuń
    16. Jakiego skrótu, kochany idioto?
      Tak.

      Usuń
    17. Znam WD i nie Chodzisz ;D

      Usuń
    18. He He He :D

      Usuń
    19. No super też ją znam....

      Usuń
    20. Super, może upierdzliwiec to nie przekleństwo?! Sorry, zagalopowałam się z tym debilem, ale Upierdzliwiec jest normalne,tak?? Poza tym, równie dobrze mogłabym pisać jako anonim i co wtedy??

      Usuń
    21. W tedy na prawdę dobrze byś się zabawiła ;D
      ~Kochaś

      PS: WD wam wytłumaczy ;) może wam wytłumaczy...

      Usuń
  3. http://powiesc-litery.blogujaca.pl/
    Zapraszam na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rose, ok. Ja nie mam do cb wątów. A jak cię tym uraziłam to przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Here I come.
    Jestem Lunej.
    Pobiłam was wszystkich.
    ~ Lunejowe dissy #1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo Luneje! WD o tobie mówiła. Ale same pozytywy! ;F

    ~Kochaś

    OdpowiedzUsuń